Gå til innhold

Skattesmell...17000kr...Skattebegrensning????Noen som vet???

Anbefalte innlegg

Det har seg slik..Jeg hadde en kjæreste..Og et felles barn med han..Han tok sitt liv og lot meg sitte igjen med gjeld..Fikk innvilget gjeldsordning..hvor gjelden blir slettet etter 5 år..Jeg betalte litt til å begynne med..Men,ble så uten arbeid..Gikk på ledighetstrygd,så sykepenger og deretter rehabpenger..Jeg betalte for litte skatt i fjor var og sa de skulle sette opp trekket..Men...det gjorde de aldri ..Sambo og jeg ble enige om at han betalte for mye og kanskje det ville dekke opp..Men jeg fikk nå 17000 kr i smell og synes det er mye i forhold til inntekt ..109000kr i inntekt..gjeld (gjeldsordning på rundt 400000kr - 50000kr. Og vært sykemeldt i 2006 og nå på rehabpenger fra januar 2007.Vært hos psykolog ,fysioterapi++og nå når jeg får barn i juni regnes jeg som frisk og mister all inntekt..sitter da med barnetrygd og barnepansjon..Leste litt om SKATTEBEGRENSNING og lurer på hva som skal til for å "få" det?Kan jeg det? (min sambo har ikke noe med gjelsordningen og gjøre siden det er gjeld etter min eks,bekreftet av namsmann)Ikke lett å sette seg inn i alt dette..Noen som vet/kan noe?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...