Gå til innhold

idag måtte jeg ringe helsesøster...


Hemmeline

Anbefalte innlegg

fordi Evelina ikke har bæsjet på mange dager. (Vet dette er veldig vanlig når de får mm). men jeg tror hun har vondt i magen altså. Hun har hatt flere skrikeperioder idag og hun er helt utrøstelig. Hun pleier aldri å være sånn.

Men nei helsesøster sa det var ikke vanlig at de hadde vondt i magen når de ikke fikk bæsje, at jeg sikkert mistolket det. Kanskje hun bare er overtrøtt trodde hun!

Men hun sov 12 timer i natt, og har ikke vært mer våken enn vanlig så jeg tror ikke det er pga det. Kan jo hende hun blir ekstra sliten når hun skriker så mye men...

 

Ringte legen også da, for å høre hva de sa. Jeg er nemlig sikker på at noe plager henne siden hun er så utrøstelig! Det går nok over sa de der.

 

Men fortsetter det ikveld kommer jeg til å ringe legevakta!

Kanskje jeg er litt hysterisk, men et eller annet plager henne når hun skriker sånn! Uff nå gleder jeg meg til pappaen kommer hjem så jeg kan få litt avlastning...Har blitt ALT for MYE bæring idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff.... Så leit!! Skjønner godt at du blir bekymret! Ikke gi deg hvis du mener hun bør bli undersøkt!!

 

Lykke til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å huff.. får satse på at jenta bare har en dårlig dag da! men det er irriterende når ingen tar deg alvorlig... lykke til i kveld da, håper hun roer seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok magen... Hun orket ikke spise i går kveld eller i natt heller. Vi pratet med legevakta og de ville ha henne ned idag hvis det fortsatte og hun ikke ville spise i dag tidlig...

Men kl 06 idag kom det masse bæsj, og hun har vært i godt humør etter det:) Spist har hun gjort også!

Bare litt trøtt for det har ikke vært så mye søvn på ho i natt stakkars.

Mammaen er nå ihvertfall glad nå da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...