Gå til innhold

Juni: Jaja, vi fikk IKKE barnehageplass!


trebarnsmamma?

Anbefalte innlegg

Står på 168. plass på venteliste, så da er håpet ute for å få noe før kanskje sent sent på høst eller vinter om man er heldig. Lurer rett og slett på om jeg skal gå hjemme jeg da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

wow 168. plass... ja da ville jeg kanskje ikke regnet med å få plass :D

 

Hvis du har lyst å gå hjemme og har anledning er jo det sikkert kjempe ålreit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, så kjipt! Fikk du brev om det i posten?

 

Sikker på at vi heller ikke får plass... Skal vi slå oss sammen, passe barna til hverandre så kan vi jobbe de dagene den andre passer? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da,d var jo tråkig...venter fortsatt på brev vi,blir sikkert ikke no plass på oss heller,men lov å håpe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo faktisk en god idè Endorfina, selv om du kanskje tøyset nå :-) ;-) Jeg jobber jo frilans, så kan jo jobbe så mye eller lite jeg selv vil omtrent, bare jeg leverer et visst antall saker :-)

 

Du kan ringe kommunens fellesnummer og be om å få snakke med de ansvarlige for bhg-plasser i din bydel - da skal du ha rett på å høre hvilken plass dere har fått i køen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk heller ikke barnehageplass. Så her blir vi hjemme til nyttår. Da vet jeg at jeg får plass i barnehagen der storebroren går. Gleder meg litt til å være hjemme lenger jeg da. Da slipper storebroren å gå fullt i bhg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...