Gå til innhold

Jeg er så rar!!


løveprinsen <3

Anbefalte innlegg

Da mensen uteble for litt over 1 mnd siden tok jeg 3 hjemmetester som hadde positivt utslag. Jeg dro til lege, og sykesøster registrerte positiv urintest, men... likevel har jeg problemer med å tro at det er sant.

Er nå i uke 8+1. Er kvalm, til tider svimmel og har ømme pupper.

Jeg tror liksom at dette er for godt til å være sant.

Flere som har det som meg?

 

(kunne bare den magen begynne å vokse snart:-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he he, jeg er slik jeg også. Hmmm, lurer på hvor mange graviditetstester jeg har brukt ? Har värt på fire UL allerede (pga.mange plager).Kommer nå til å få UL hver uke fremover.

Det hele er allikevel så utrolig at det ikke har gått opp for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG OGSÅ. er fem uker nå, i 6.uke. å jeg tror ikke det er sant..jeg går å kjenner etter tegn. og tegnene jeg har er store pupper, de klør, river litt nedentil og er varm og kld om hverandre, litt dårligere matlyst da...men det går nå, ikke kvalm...ennå...

 

men har nylig tatt en test og den var SKIKKELIG positiv da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at flere er like rar som meg, hehe..Gleder meg bare til ul, så jeg ser at det er liv der inne. Tror ikke jeg kommer til å ta tidligere ul enn den som er normal i uke 17-18. Er ikke det tilbudet her hvor jeg bor. Sååå lenge å vente. Samboer prøver å roe meg ned, har tross alt tatt mange positive tester. Lurer på om jeg kommer til å ta en til hjemme:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh jaa:P haha! jeg kommer ikke til å tro det før magen blir stor:) gleder meg sånn;) og jeg vil på ul med EN gang for å se min skjønne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat som deg :) Er nå i 10. uke, og det har fremdeles ikke gått opp for meg. Jeg føler meg liksom ikke gravid, selvom jeg har vært hos legen to ganger nå. Det kan være fordi jeg ikke har noen symptomer (bortsett fra at puppene vokser noe helt vanvittig).

Vurderer å ringe gynekologen min på mandag og spørre om jeg kan få tidligere ultralyd enn i begynnelsen av juni, for det er akkurat som om jeg tror det vil bli mer virkelig når jeg har sett med mine egne øyne at jeg har en levende skapning inne i meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å se at jeg ikke er alene :) Har det akkurat som resten av gjengen her. Er 12 uker på vei på torsdag, og det har enda ikke gått helt opp for meg at jeg er gravid. Føler meg liksom ikke gravid, har ikke så veldig mange symptomer (har ikke hatt det noe spesielt fra begynnelsen heller), men har nå fått bekreftet det hos legen, så kan jo ikke tvile da. Men er jo så redd for å miste å sånn, blir helt tullete. Men kan jo ikke tenke slikt heller da. Gleder meg til 17.april, for da skal jeg til legen igjen, og få høre fosterlyden. Da tror jeg det blir litt mer virkelig, og jeg kanskje kan slappe litt mer av. Gleder med til ultralyden jeg.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...