Gå til innhold

Da er testen kjøpt inn...

Anbefalte innlegg

Men hva nå? Hmm... Det står at den kan tas opptil 3 dager før forventet mens, men det er jo 6 dager til jeg venter mens *argh* Eller.... Mensen var forskøvet sist mnd, så da er teknisk sett forventet mens på søndag.... ÆÆÆH.....! Ting begynner å bli litt for realistisk for meg her....

Hva skal jeg gjøre? Kjøpte to tester, men skal jeg vente med den første til morgenurinen i mårra? Eller skal jeg bare ta en nå med en gang? Eller vente et par dager til?

Jeg skal jobbe natta i natt også, så da blir det vel ikke før søndag...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8822818-da-er-testen-kj%C3%B8pt-inn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå så spennende!!!

Du burde vente til du venter mensen med å teste, hvis ikke så kan det jo hende at du blir skuffa selv om du er gravid.

Eller hvis du er klar over at det kan være for tidlig, og ikke blir veldig skuffa hvis den blir neg, så synes jeg at du skal ta den ene i morgen tidlig=) Så kan du ta den andre på søndag eller om 6 dager.

Masse lykke til!!

Tenk så gøy hvis det er det da!=)

Samboern din blir helt sikkert kjempeglad for det etterhvert, selv om han kommer til å få litt sjokk først.

Krysser fingrene for at den blir positiv xxxxxxxx

Og hvis den blir neg, så kan det jo være at det er alt for tidlig å teste.

Jeg har ikke klart å dy meg jeg.... Testet i dag, venter ikm først på onsdag men...

Jeg mener jeg så en tynn tynn og svak loddrett strek, men så virker det som om den ble borte... :S

Så da får jeg vente til ikm da... Eneste prob er at vi er på hytta til svigers da, å det er ikke like kult =p Heh...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...