Gå til innhold

Noen av dere som har eller skal ha prøverørsbehandling med kort protokoll ?(starter rett på sprøyter 2 syklusdag)

Anbefalte innlegg

Har ikke lest om noen som har vært igjennom det. Jeg skal ha en slik "kortversjon". Begynner med sprøyter 2 syklusdag. Fra den dagen til egget/eggene er satt inn, går det va. 15 dager.

Noen fler som har eller skal igjennom det?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg skal være med på denne studien :-)

Synes det er deilig å slippe nesesprayen først (har vært igjennom 2 icsi tidligere) kommer jo i gang mye raskere.

Skal starte opp når jeg får mensen helt i starten av mai, da påska kommer inn bildet denne måneden.

Hører til St. Olavs.

Når skal du i gang, og hvilket sykehus hører du til? Har jo hørt at det er flere sykehus med på denne studien.

Hei! =)

Hører til St Olavs, men tar forsøk på Medicus i ventetiden. Jeg starter også i mai. Gleder oss masse!!! Godt at vi slipper nesesprayen ja. Har ikke vært igjennom forsøk tidligere jeg, så har ikke noe å sammenlige med. Men ca. 15 dager alt i alt, høres jo flott ut! Hadde regnet med å bruke lengre tid.

Ønsker deg lykke til!! =)

God Påske!!! :o)

Slenger meg på denne. jeg skal starte på dag 2 på mensen som kommer i mai (begynnelsen tror jeg). Mitt andre forsøk, men blir det første på denne måten. Håper dette vil gi positive resultater!!

Hei:)

Jeg skal følge min egen syklus og skal begynne på både nese-spray og sprøyter samtidig.Begynner i mai,spennende.

Begynner på 1 dag mens,og skal ha ultralyd på dag 7.

Skal ta dette i utlandet da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...