Gå til innhold

Da er den spennende tiden i gang...

Anbefalte innlegg

Fikk satt inn to egg i går og er konstant spent på hva som skjer der inne...

Hadde noen stikkende "smerter" (som gikk fort over..) nederst i bekkenet - er dette vanlig dagen etter egginnsetting? Er det mulig at noe driver og fester seg allerede i dag??

Tar i allefall livet med ro - og er glad for at det er påskeferie nå...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8822267-da-er-den-spennende-tiden-i-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann og gratulerer som ruger!

Jeg ble også ruger i går (ett egg) og jeg merker at det skjer mye i magen. Murringer, stikkinger osv... Men jeg fikk beskjed på sykehuset at det fester seg alt fra 3 til 6 dager etter innsetting.....

Er også veldig glad for at det er påskeferie :-)

hei du.

Gratulerer som ruger, og velkommen inn i klubben.

Enig med deg, det er så godt det er ferie så kan man drive i det tempoet man vil uten hensyn til jobb.

Er selv på rugedag 3 og har kjent litt mensmurringer men det er så lite.

Ønsker deg lykke til i rugeperioden

Ja dette er spennende;-) Fikk satt inn et egg idag og jeg er spent men samtidig så prøver jeg å ikke tenke så mye på det også. Jeg er veldig øm i magen etter uthenting enda så jeg tror ikke jeg kommer til å kjenne noe feste smerter. Er oppblåst og stinn og verker, MEN det betyr jo absolutt ikke noe verdens ting så lenge ting går den rette veien.

Lykke til videre;-)

Annonse

Utrolig spesiell følelse å ruge:-)

Jeg satt inn ett egg på onsdag (fryseforsøk). Og har hatt litt småvondt og noe stikkninger i magen....Håper det er et godt tegn!! Lykke til alle sammen, håper at vi alle kan gå sommeren i møte med spire i magen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...