Gå til innhold

Jippi, fikk selvangivelsen idag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får igjen 13000, mens samboeren får 28000!! Nå blir det sydentur til sommeren! Noen andre som har fått den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå så gøy!!! =)

Jeg har ikke fått den enda, vet ikke om jeg skal grue eller glede meg :-/

Skrevet

Jeg fikk den nettopp! Klarte ikke å vente med å åpne den før jeg var kommet inn. Fryktet en stooor baksmell, men får igjen 7000 .NOK. Kan ikke klage da!

Har ikke tørt å åpne mannen min sin, så jeg venter i spenning på at han skal komme hjem!

Jippi!

Dette ble en god start på helgen!

Skrevet

ÅÅÅ, så utrolig DEILIG!! Såå mye ekstra penger til sommer`n er ikke så dumt nei! ;o)

Jeg fikk "bare" 7000,- igjen jeg da, og sambo fikk 4000,-.

Men vi er fornøyde med det vi! ;o)

Skrevet

jeg fikk tilbake 31 kroner, ha ha ha. Men så har jeg bare tjent 4600 kroner i år da:) Men et år jeg jobba masse fikk jeg tilbake 19.000 kroner og så 20.000 i feriepenger, det var en bra sommer det:D Hvor pengene ble av husker jeg ikke... I år får sambo masse feriepenger som skal brukes på afrikatur, men ellers blir det en skranten sommer ja.

Skrevet

Hihi...Har lagt inn en tråd jeg også...Får ca 17 000 igjen...kult, men blir ikke så mye ferie.Skal bruke de til å betale ned litt gjeld...hihi...

Hvis jeg klarer det da...Skal ta vare på noe til meg selv også...hehe

Skrevet

ej me fekk den i dag.. fekk ijenn 15.000=D heilt uventa d jah:) da blir d ny sykkel på vesla! sambo fekk ijenn 350.hehehe!!!

Skrevet

Jippi, jeg får igjen 10 000!!!=) Jeg som var helt sikker på at jeg kom til å få baksmell. Da blir det nok 3 uker til syden i sommerferien=)=)

Skrevet

så heldige dokke e som skal til syden!! ej me vill!!=(

Skrevet

Hvorfor kan du ikke? Du fikk jo igjen kjempemye!!=)

Skrevet

ja,men vi skal på ferie me tulla vår=) til bø i telemark,så pengane går vell dit=) men ej gler mej til d me. å sjå gleda i ne når ho bada å sann=) d skal bli så koseli!! systa mi skal ver me å samboeren hinna å dattra has. ho å dani e like gammle. gler mej!!=)

Skrevet

Det høres jo kjempekoselig ut da=) Er jo så gøy i bø! Blir sikkert like bra som syden det=) Krysser fingrene for at det blir varmt og strålende sol!

Skrevet

ja d håpe ej me d blir:) litt kjipt å sitte der å d piss regna ute:/ så me fe krysse fingrane:D

Skrevet
:D XXXXXXXXXXXXXXX :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...