Gå til innhold

Dere som er gravide som det ser bra ut ved UL..


Mitzy

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har hatt rosa og brun aktig utflod(spesielt etter Bommelomm do-besøk)?

Sikkert teit spørsmål men.. Får bare opp MA tanken jeg da. Så tenkte og spørre er jo bare 5+4 på vei så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da jeg var i uke 6-7 hadde jeg lyserosa/brun utflod

men alt var fint på ul både i uke 7 og i uke 9...så ta ingen sorger på forskudd;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har hatt farga utflod (og ein bitteliten blødning), men alt var fint på ul. Var i veke 9.

 

Dersom det er spesielt etter bommelombesøk, kan det vere hemorroider? Det treng ikkje gjere vondt, men kan føre til litt blod på papiret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres mest ut som en irritasjon rundt endetarmsåpningen.

Sjekk hvor det kommer fra neste gang du er på do.

Tror du kan løse det ved salvebruk. Hør på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bak altså:) Det er farget utflod. Var litt rosafarge og så er det kommet litt brunt etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gravid fire ganger før - to ganger som førte til flotte barn og to ganger som gikk galt. Alle gangene, denne også, har jeg blødd litt. Særlig når jeg har vært på do. Legen mente jeg hadde svake blodårer i skjeden og at det er de som sprekker når jeg presser.

 

Det er kjempeskummelt, nesten så jeg ikke vil gå på do, men for meg har det altså ikke hatt noen sammenheng med at det har gått bra eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt og høre. Er litt bekymret siden det er brunt og.. Jeg skrek bare NEI NEI ikke nå igjen og en massse stygge ord som ikke egner seg her.

Håper så klart at det går bra så trenger noen glad historier utenom de som mister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...