Gå til innhold

Sex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tillatt meg å lage to tråder om sex. Vet at sex som regel fanger folks oppmerksomet, og forhåpentligvis kan vri temaet litt bort fra grøt.

Så dette er ikke fordi jeg er noen sex frik - ganske normal tror jeg. Har litt dautid da jeg alikevel må sitte på nettet pga av en liten bi-jobb, og har til nå likt å bruke den i desemberklubben.

 

Så desemberdamer hvor er den mest spesielle plassen dere har hatt sex?

 

 

Signerer med anonym, dere vet hvem jeg er. Har bare ikke lyst til at innlegget skal komme opp på søk med nicket mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er nok ikke så mange "spesielle" plasser her.... men tror det mest offentlige stedet vi har gjørt det på, var en liten sjø..i vannet.. med en del folk som svøm rundt omkring, intetånende :D

 

og når jeg regner tilbake ble Ask enten laget på baderommet eller kjøkkenbenken *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, tror jeg får være anonym her gitt, så kan jeg svare. ;)

På en benk i en park (på natten), på kjøkkengulvet når svigermor sov i 2 etg..., i frognerparken, i et badetjern.. hmm, noen flere? Er sikkert det. Oi det var tider, ler. Kunne liksom ikke falle meg inn å gjøre i dag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel å ha sex (ble fingret) i frognerparken mitt på dagen med maaange mennesker rundt oss? Ler, tror ikke det skjer igjen. Tror ikke noen så hva som skjedde men... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oy, det var litt utenom det vi pleier å diskutere her. Men skjønner poenget og henger meg på.

 

Tror det må være på fjellet med en flokk sauer som stod rundt oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen år siden nå ja. Men det var en stjerneklar natt oppe på et hustak. Men sex i badetjern høres jo morsomt ut får prøve til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må være i skauen .........::P fikk masse barnåler i rompa, og mauer som løp overalt!!! ANBEFALES IKKE...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...