Lille søtnos Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 http://www.engbaby.com/NO/QUINNY/Quinny2.html
J`s mamma Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Hei. Jeg kjøpte min Quinnyvogn på www.kiddies24.de Det er en tysk side, men har og engelsk tekst.. Kjempe grei og oversiktlig +at det er billig og går ca 14 dager til du får vognen levert på døren. Jeg er ivertfall kjempe fornøyd med min Quinny vogn og anbefaler den på det sterkeste. Lykke til.
nicco Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Jeg kjøpte en Quinny vogn i fjor på www.babycare.nl, en nederlandsk side, men tror den også har engelsk tekst. Nå har jeg akkurat kjøpt en bag til vogna på samme siden, fungerer veldig bra, god sevice.
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 1. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2007 takk skal dere ha;) men får man ikke ny quinny med 4 hjul lenger? er det jeg vil ha buhu..er litt skeptisk til 3 hjulinger
J`s mamma Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 Hei. Jeg er kjempe fornøyd med min 3-hjuling. Synest faktisk den er bedre enn en 4-hjuling. Den er lettere å trille, mer praktisk når en er på kjøpesentre, i heiser ol, da en kan snu uten å bruke store flater. Man kan velge om man vil ha hjulet bevegelig eller fast, noe som også er praktisk alt etter hvor en er ute å går. Har du ikke noen venner som har en 3-hjuling du kan få prøvekjørt?? Og evt, hvorfor er du skeptisk til 3-hjuling? Har du dårlig erfaring eller bare rent skeptisk??
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 1. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. april 2007 er bare rent skeptisk;) har aldri prøvd en trehjuling, men bare ser for meg at de har lettere for å velte...men jeg skal ikke si noe, for som sagt så vet jeg ikke spes mye om dem;) og så syns jeg det ser litt rart ut med bare tre hjul når man har 'bagen' på vogna. men det er jo bare en vanesak. men ja, jeg kan tro på at de er lettere å ha med å gjøre.
lifa og Eline Skrevet 1. april 2007 #9 Skrevet 1. april 2007 Hei tyrjente 76 Jeg syntes også disse 3 hjulsvognene så kjempeteite ut og ville ha en med 4 hjul. Men etter å ha vært masse på nettet og bladd i kataloger vi fikk i butikkene vi var innom ente vi opp med en 3 hjulsvogn alikevel. Vi bestemte oss for Quinny Freestyle 3xl Comfort. Jeg har riktignok ikke erfaring med andre vogner ettersom dette er vår førtse men etter å ha brukt vognen i snart 14 mnd. Vil jeg aldri bytte vogn er superfornøyd med vognen. Og ja, mange sier den tipper lett men mange opplever også at vognen aldri tipper. Det jeg har merket er at rulle båndet på nærmeste senter oppover, det blir ganske bratt der da kan vognen tippe bakover HVIS du dytter litt på håndtaket. Eller syntes jeg det er en stødig og flott vogn. Ønsker deg lykke til i valget av vogn det er ikke lett å finne den perfekte vognen i jungelen der ute.
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 1. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. april 2007 flott med brukererfaringer;) takk takk jeg har på følelsen av at vi ender opp med en freestyle 3xl..
lifa og Eline Skrevet 2. april 2007 #11 Skrevet 2. april 2007 hvis du er innteresert i å kjøpe Dreamybaggen brukt har jeg en mørk blå jeg vil bli kvitt. Brukt 5 mnd. kr. 500,00. Bor i Oslo
Margot Skrevet 3. april 2007 #12 Skrevet 3. april 2007 Jeg har en sort dreami bag som jeg skal selge, brukt 5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå