Gå til innhold

Sykehusbesøk


AMINE

Anbefalte innlegg

Emre har jo vært syk en stund, og på mandag ble han lagt inn på barn-akutt med RS-virus. Ei natt og en dag med adrenalin-behandling hjalp som bare det, og nå begynner han heldigvis å bli frisk igjen. Så i dag var vi på vår første trilletur på 2 uker igjen. Deilig!! I tillegg har jeg en 3 åring med ørebetennelse, så uka her har ikke vært morsom. Men nå begynner alle å bli bra, så nå skal vi nyte påsken.

Ellers blir jeg litt irriterte på legene, for jeg har hatt mistanke om RS virus en stund, men 3!! ganger avviste de det på legekontoret. Så på mandag sa jeg fra at jeg ble litt irritert på at de ikke undersøker ordentlig. Sier jo ikke at jeg tror slikt på artig liksom.

 

Men nå er alt i orden, og jeg skal ikke irritere meg mer over det:-)

 

Ha en GOD påske alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God påske til deg også!!!

Godt å høre at barna har blitt friske. Aldri noe moro når de er syke og ihvertfall ikke når du ikke blir tatt alvorlig. Hva er egentlig symptomene på rs viruset?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emre fikk litt feber etterhvert, veldig tung i pusten og piping i brystet. Han strevde skikkelig med å puste på mandag stakkar liten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff føler virkelig med deg, Imre her :-) har hatt både kikhoste og rs virus med pustestopp, men som dere gleder vi oss til påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra han begynner å bli frisk nå! Bra du stod på og fikk han skikkelig undersøkt også!

Håper dere får en fin påske:) og at dere får slappet av og kost dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...