Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Æ har kjøpt teststaver på nett, og får det ikke til. Har brukt 5 tester nå og får ingen streker. Ikke kontrollstrek heller. Det kan vel ikke være feil med alle? Noen som vet hva det kommer av? Har prøvd både å holde den med testpinnen ned når jeg tisser, og samle i kopp, men med samme resultat. Blir litt stressa, for nå nærmer el seg tror jeg.... Må jeg kjøre 6 mil til nærmeste apotek for å kjøpe nye, og hvilken skal jeg evt kjøpe da??

mektig irritert og frustrert nordlænning håper på kjapt svar og litt hjelp...

Fortsetter under...

Hei

Dette var da merkelig. Har du kjøpt billigtester? Er det de små med grønt hylster? Dette er sikkert et unødvendig spørsmål, men har du sjekket at det ikke står graviditetstest på pakken i stedet for eggløsningstest? Jeg har brukt disse testene mye og har alltid fått teststrek Den andre streken har og vært mer eller mindre tydelig før eggløsning. Jeg skjønner godt at du blir fortvilet.

Jeg håper virkelig du finner ut av det før eggløsningen kommer.

Ikke særlig oppmuntrende - men stress kan forskyve eggløsning eller sørge for en måned uten eggløsning.

Siden testing er et stresselement for deg ville jeg satset på Clearblue Digital. De varierer i pris fra ca 265 til 365 etter hvilket apotek du går på. Skal du reise til DK så må du teste to ganger om dagen også.

For neste periode kan temping være en greie for deg for da kan du etterhvert se om du har HATT eggløsning den peroioden men misset den på testene. (Men det er ikke vanlig å misse den.)

Du SKAL starte med testpinner så tidlig at du er ute i god tid, så det er ikke noe unormalt å ha testet fem ganger før man får napp hvis det er noen trøst.

det er noen små stavtester som æ bestilte på nett. Ikke teststrek i hele tatt. driver og temper og så finner vel utav når jeg har hatt el likevel håper jeg. Synes det var så greit med disse fordi de var billige, og lettvindt for meg ut i periferien og bare bestille på nett.... Og det er el-tester;) Skal prøve igjen nå om æ får en strek iafall...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...