Gå til innhold

hvor mye veier dere.??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Egentlig så ligger vel du på normalvekt, gjør du ikke det? jeg syntes ikke det hørtes mye ut hvertfall.

jeg er 1, 61 og veier 78 kilo. Har en datter på 6 1/2 år. Før jeg ble gravid med henne veide jeg 51 kilo, og dagen etter jeg hadde født veide jeg 53 kilo. (så innmari trist å tenke på) *snufs*

det er de 2 siste årene jeg har gått betydelig opp i vekt. Prøver iherdig å bli kvitt disse kiloene, men de sitter bom fast. Har meldt meg inn på treningssenter nå, så får håpe det hjelper:)

hei!

jeg er 164 og veier ca 60 kg!

skal ned til 57 .

lever et veldig sunt liv med sunn mat og mye mosjon.

det har blitt en vane - så jeg slanker meg egentlig ikke , men kiloene forsvinner av seg selv med denne livsstilen!

trives godt med det ! får noia hvis jeg ikke får trent hehe

spiser ikke brød - kun knekkebrød /fiberrik/danskrugbrød/ og drikker masse vann.

lager all mat fra bunnen av og bruker magert kjøtt og magre melkeprodukt og magre påleggstyper.

snop KUN i helgene!

Annonse

Eg er 174cm og veg 91kg. Men er gravid no (gått ned 5kg pga kvalme) så det snur nok ganske snart.

Etter eg fødte førstemann gjekk eg opp i vekt (til tross for sunt kosthald), til eg begynte på Grete Roede. Vegde då 109 (*grøss*) kg. Var 84 før svangerskapet.

Så snart kvalmen gir seg har eg tenkt å begynne på Grete Roede igjen, for å unngå å legge på meg så alt for mykje denne gongen og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...