yummym Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Har nå sittet og lest igjennom mange gamle spørsmål, men lurer fortsatt litt. Noen sier de fikk tidlig, noen sier de fikk sen, el av pergotime. Jeg er på dag 13, første doble kur med pergo. Pleier vanligvis å teste positivt på el test dag 11 eller 12. Idag var den fortsatt veldig negativ...Jeg begynner å bli bekymra nå, har vanligvis 26-27 dager syklus. Ville bli veldig takknemmmelig om dere kunne skrive når dere vanligvis har el og når dere fikk med pergotime..
Dolly Duck Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Hei. Jeg tror du egentlig har svart deg selv. =) El er veldig individuelt også med pergo. Noen får pergo fordi de ikke har el, noen fordi de kanskje ikke har el, og andre får det pga alder... Jeg fikk det pga alder som en ekstra hjelp. Har vanlig 28 dagers syklus, og fikk el som vanlig på dag 14 med pergo. Så egentlig kan jeg ikke svare deg mer enn du selv har svart. Lykke til uansett. El dukker nok opp. Har hørt om flere som har fått den på dag 17 og 18 med pergo. Det er visst også vanlig at den blir litt forsinket med pergo. Så den dukker nok opp! =)
74skytte Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Det jeg har "hørt" her inne, er at det er veldig vanlig å få el på dag 18, men det er veldig individuelt, og desverre ingen fasitsvar på det.
yummym Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2007 Takk for svar dere. Fikk positiv el test idag. Hurra...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå