Svifjert Skrevet 30. mars 2007 #1 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg skrev et innlegg i går, om at jeg hadde vondt i korsryggen, og et slags vondt nedpress i underlivet. Kjennes ut som om det er i området til livmora, eggstokkene. Dette gir seg ikke, så i morges ringte jeg nærmeste sykehus, og forklarte hvordan jeg hadde det. Det fikk jeg bare beskjed om å kontakte fastlege, for de hadde kun en gynekolog der i dag, og han var nedlesset i arbeid. jeg ringte så til fastlegen, og fikk beskjed der om at jeg måtte kontakte legevakta om det var akutt, for de hadde fullt kjør. Hva i all verden skal jeg gjøre? Jeg bor 20 mil unna sykehuset, og skal i tillegg på jobb i ettermiddag/kveld. Sjefen min er en vriompeis, ikke forståelsesfull i hele tatt, så jeg tør rett og slett ikke være borte. Vet ikke hvor jeg vil hen med dette innlegget, skulle ønske noen av dere kunne si at dere også har hatt det slik en uke etter mens (Og mislykket forsøk) og at det ikke er noe farlig. Jeg blir jo rett og slett litt redd, og kommer meg ingen vei, liksom. Huff:-( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8820052-uff/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #2 Del Skrevet 30. mars 2007 Fullt kjør er en dårlig unnskyldning!! Ikke gi deg på det, og kontakt legevakta idag,det ville jeg gjort. Kan det være at du er overstimulert, og at det er smerter etter uttak/innsetting ? Jeg ville ringt sjefen og sagt at du er kjempedårlig og at du ikke kommer på jobb idag. Uansett så har du krav på egenmeldingsdager. Håper du får legehjelp idag, ingen kan nekte deg det ihvertfall.Bare vær hard med dem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8820052-uff/#findComment-8820143 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå