Gå til innhold

VONDT!!! (samme som på BG)

Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA

Anbefalte innlegg

Hei jenter! :) Jeg har tatt en liten BIM-pause nå en stund, men har gått rundt å lurt på dette, som jeg vet dere kan svare meg på:

Jeg har nå i en lengre periode hatt "stikninger"/vondt rundt området ved høyre eggstokk... Har mista to små spirer med kort tids mellomrom, og lurer bare på om det er andre som har det på denne måten... Det er spesielt ille rundt EL og noen dager etterpå.. Er dette normalt?? Jeg har ikke merket dette før jeg mistet nr.1, men etter dette har jeg generelt sett hatt mye ubehag.....

Alle svar mottas med tusen takk, og så håper jeg virkelig alt går bra med alle sammen! ;)

*Stooor klem*

Fortsetter under...

heisann

jeg har også hatt litt av det samme som du beskriver...er rundt el det også...kanskje noen dager før/under ellrer til og med etter el...jeg vet ikke...

aner ikke hva det kan vere men det er som hos deg på høgre side hos meg og...kjente litt til det før jeg ble gravid og...en homeopat sa det var eggløsningssmerter...vet ikke om de kan vere forsterka nå...men er rart at det er bare på høgre side..menmen..

er helt sikkert normalt..jeg har ikke tenkt på at det nødvendigvis er noe unormalt:P

håper vi får en spire snart begge to...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...