Gå til innhold

BIM-treff for april- & mai-mammane i Bergen, torsdag 12/4 kl. 12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tror ikke jeg kommer....vannet gikk kl. 04.45 i dag morges og etter det har jeg hatt rier hvert tredje minutt med varighet på ca 30 sek. De har nå begynt å bli mer intensiv og de siste riene har vart i 40 til 50 sekunder. Vurderer å dra ned på KK snart....håper jeg får plass på Storken!! Send meg positive vibber jenter!!!

Lykke til videre alle sammen ;o) Snakkes på BIM treff senere med vogn og en liten go`jente!!

Klem fra

Lykke til Emilie 81!!! Håper det blir en fin opplevelse og at alt går bra.

Grattis med gutten din Lene. Gleder meg til å se han på neste treff - det vil si hvis jeg kan komme. Babyen min er ikke kommet ennå. Håper hun er rett rundt hjørnet, men føler meg ikke så sikker på det:-)

hilsen

Gratulerer så masse, Lene! og lykke til til dere andre med fødsel og baby! Jeg kan dessverre ikke komme imorgen, men stiller gjerne opp en annen gang. Fint om vi kan møtes et sted nært parkeringsplass pga. bekkenløsning med gangvansker..... Kos dere!

Eg kjem ein tur i morgon, og tar med meg "babyen" min på 16 mnd :) Til Gry: Kjekt at du blir med! Eg har berre vore på eitt treff før, men eg går ut frå at det er fritt fram for alle som vil å bli med.

Annonse

Då er vi kommet hjem med den lille go`jenten vår :o)

Hun kom til verden mandag 9. april på Storken 9 dager før termin som var 18. april. Ved fødselen var hun 50 cm og 3550g. Hun er helt utrolig herlig og idag formiddag reiste vi hjem fra Storken så nå bare koser vi oss her hjemme alle tre :o) Nyter hvert minutt med lille jenten vår!!

Kommer nok ikke på treffet i morgen...litt tidlig, hehe! Men er med neste gang sammen med gullet vårt ;o)

Lykke til alle dere som ikke har fått enda og vil bare si at jeg hadde en kjempe positiv opplevelse ved å føde på Storken og bo på familierom der etterpå....kjempe fornøyd!

Klem

Gratulerer så mye til dere som allerede har født!

Jeg må dessverre melde avbud i dag - har en syk to-åring som trenger mammaen sin hjemme.

Men jeg kommer sterkere tilbake neste gang - forhåpentligvis med vogn...???

Kos dere !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...