KineMI Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Her er det sikkert noen som vet litt tok en cb i dag og når den suges oppover kommer det fram ett klart blått kryss, som i løpet av oppsugingstiden bare blir svakere å svakere. Nå er jeg veldig usikker på om det er en blå loddrettstrek der fordi det er sååå uklart, nesten som jeg tror det er innbilning. demonterte testen og ser en svak strek der bak. har sendt mail til produsenten om hvordan jeg skal tolke dette. Ellers så tok jeg en test forje uke også, og på den loddrette streken kom det noen blåe prikker. Noen som har erfaring med dette?
MissBehave Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Har dessverre ikke noe vettug svar å gi deg. Eneste jeg hadde gjort er å ta torturtesten, nemlig å vente et par dager med å teste igjen. Jeg er helt allergisk mot å vente,men tror nok at det er det du bör gjöre. Lykke til
~Maja Mor~ Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 Jeg vil anbefale deg å bruke CB digital, der får du svaret sort på hvitt og trenger ikke tyde streker. Er du over IKM siden du testet forrige uke?
prøvekluten+3små Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 hvorfor bruker du ikke cb digital? da er d ikke tvil om svaret
KineMI Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2007 har vært en tur til på apotekt, de hadde ikke digitale cb. så jeg kjøpte to stk. tok en i sta nå med konsentrert urin, hadde vært i blæra i over 3 timer. Så...den jeg fikk nå var klar blå strek lodrett, men den var tynn, ikke like bred som den vannrette. er den negativ da?
prøvekluten+3små Skrevet 30. mars 2007 #6 Skrevet 30. mars 2007 en strek er en strek sier de på apoteket..å så lenge kontrollstreken i det andre vindu kommer frem,så har du utført testen skikkelig og den har funka...så er vel bare å gratulere her:o)
KineMI Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2007 Men det er det som er så rart er at jeg snakke med hun ene på cb.telefon og hun sa at så lenge den ikke var like tykk som den vannrette så var den negativ..noen jeg ikke kan huske fra mitt forje svangerskap. da var den ikke så tykk, men tykkere enn den her men svakere blå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå