Gå til innhold

Går dere ned i vekt selv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spiser mer enn før, men jeg er nede på samme vekt som før graviditeten. Magen er ennå litt slapp, men så har jeg ikke begynt å trene magemusklene heller da. Dessuten leste jeg igår at det er etter ca 3mnd at kroppen begynner å tære på magefettet, så kanskje jeg slipper sit-ups, og likevel kan ikle meg bikini uten kvaler i sommer =)

Annonse

Nei jeg går ikke noe ned i vekt.. Har stoppet opp 5 kg fra førvekta.. Men er "bare" 7-8 uker siden fødsel, så jeg håper det tar seg litt opp når jeg får begynt å trene ordentlig. Spiser nok litt for mye, ikke så ofte, men store måltid og masse usunt som mellommåltid.. er så godte syk..=)

Her raser vekta ned, jeg spiser mye og ofte..pluss endel godsaker.. Er litt bekymret siden jeg nå er 9kg lettere enn jeg var før jeg ble gravid...har ikke vært så lett siden jeg ble konfirmert.. Ingen klær passer lengre.. Har vært hos legen å tatt endel blodprøver, i fall d kan være noe galt med stoffskifte...vil ikke bli som et beinrangel heller..

vekta går nedover, ja, men som jeg skrev i et anna innlegg, det ser ikke helt bra ut rundt magen....grrrrr. Rompa og beina er tynnere enn før.. La på meg 27 kg, fra 58 til 85 kilo. Nå har jeg 5 kilo igjen...sikkert de som er rundt magen..trist.

Hei.

Her står også vekta ganske bom stille. Har ca 3 kg igjen for å komme ned i startvekten.....og etter det må eg ta av noen kilo til. Er ganske frustrerende. Fra seks uker etter fødsel har eg trent spinning en dag i uken og gått minst to trilleturer på ca 1 time hver uke. I tillegg har eg levd på nesten bare brød og vann siden småen reagerer på det meste. Altså ikke noe snop.Spiser ikke mye mat heller. No har eg mistet motivasjonen og fått smaken på søtsaker igjen :(

Annonse

Veide 71 før, gikk opp til 83 i svangerskapet, og gikk ned til 71 to uker etter fødsel. Men nå veier jeg 72,5 og det ser ikke ut til at kroppen vil kvitte seg med mer. Er bare 165cm høy, så noen kilo til, hadde ikke gjort seg. Er mye ute og går, men er sulten hele tiden. Spiser myyye müsli-kornblandinger med cultura, så det er ikke det mest usunne jeg kjører i meg, men vekta heller mer opp enn ned. Ammer mye! Gutten min har gått opp 4kg på 12 uker,så jeg produserer i alle fall mye melk.

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

vel... har gått ned alle de 20 kg jeg gikk opp - de forsvant i løpet av halvannen uke. Mye vann med andre ord. Men så har det seg jo slik at det var vel helst litt for mange kg i utgangspunktet...så jobber fortsatt med de...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...