Gå til innhold

noen fra oslo her??

miss_chica

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 23 år, men jeg føler fortsatt at jeg holder til her inne. ser jo mye yngre ut enn det jeg egentlig er også, har jeg hørt, så da er jeg en ung mor =)

jeg har en på 2 år fra før og er nå 12+4 på vei med min neste. Noen flere som skal bli mamma i denne byen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)) Jeg bor i Oslo, og skal bli mamma for første gang. Har termin 19 August. Gleder oss kjempe mye!!

Skrevet

Jeg bor også i Oslo. Har termin 9 mai :-)

Gleder meg masse masse :-)

Skrevet

Jeg er 21, blir 22 i oktober. Bor i Oslo og venter mitt første barn 28. mai:) Hvor bor dere?

Skrevet

jeg bor midt i oslo sentrum, rettere sagt midt oppå handlegata på grønland. hehe

vi har tenkt til å flytte i august, og satser på lørenskog eller den veien siden det er litt billigere å kjøpe. men har jobb i oslo, så må ikke bli for langt vekk heller =)

Skrevet

jeg bor også i oslo.. er 20.. straks 21! hva med et oslo treff?

Skrevet

Anbefaler Lørenskog ;) Bor der selv og jobber i Nydalen, bruker 5 minutter lenger til jobb enn en kollega som bor på Mortensrud, men det er fordi jeg bor 5 inutter lenger unna bussen enn hun gjør unna banen =P

Skrevet

jeg bor på Bislet og stortrives med det! blir nok til å flytte når knøttet blir litt større, men akkurat nå passer det perfekt. Både jeg og kjæresten studerer i Oslo, så da passer det best sånn! Jeg har veldig lyst til å treffe andre gravide på min alder som bor i Oslo, er først ute i vennegjengen med baby på gang. Sånn går det når man er tidlig ute:) så hvis noen har lyst til å treffes i nærmeste fremtid, let me know!

Skrevet

Jeg bor i holmenkollen, laaangt oppe ved skogen.. så her blir det perfekt til den lille kommer :) Jeg er 18 år og vi venter vår første.. gleder oss masse.. det hadde vært gøy med treff i oslo, og kansje etter de små er kommet til verden også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...