Gå til innhold

Noen her som har vært eller er med på prosjekt (IVF)ved Porsgrunn ?

Anbefalte innlegg

Vi skal starte der i løpet av april, hvis mensen faller riktig i forhold til påsken, hvis ikke blir det mai. Gruer meg til å starte, det blir mye mas. vi bor nemlig 3 timer unna. Men det er selvfølgelig vært å få med seg en ekstra sjangse. Noen som har erfraring fra dette prosjektet eller skal eller er i gang?

Fortsetter under...

Hei Trine 77.

Vi får behandling ved Porsgrunn. Er ferdig med 1 ordinært forsøk nå,

1 egg ble satt inn i jan og neg test, og 2 fryseegg ble satt inn i mars og neg test.

Vi skal igang med prosjektet neste gang, i slutten av mai. Trenger en liten pause nå. Vi bor i Bærum, og er også ca 2t kjøring hver vei, så det

blir slitsomt. Tenker å ta oss fri 5 dager ifm dette. Jeg har familie i Tønsberg, så kommer til å være der uke 2, slik at vi slipper å reise så langt hver dag den siste uken. Synes det er verdt strevet, dette er jo en ekstra sjanse, og hvem vet, kanskje vi lykkes på dette? :-D. Ble så deppa når jeg ikke kom noe videre etter runde 1, så føler vi trenger flere sjanser, så er veldig glad vi får vært med på dette. Skal ta noen prøver i slutten av april ennå, så håper vi kommer med.

Ønsker deg masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...