Hæppi Surmus Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Jeg får bare mindre og mindre melk. Har prøvd amme te og alt som kan prøves for å få opp produksjonen. Pumper i mellom for å få opp produksjonen, men til ingen nytte. Snuppa har heller ikke hatt noe økedøgn som jeg har merket i alle fall. Tilbyr henne puppen oftere, siden hun blir sutrete å sur 1 time etter siste måltid som hun får fra begge puppene. Dette har jeg gjort i 1 uke. Hun legger heller ikke tilstrekkelig på seg. På kvelden må jeg suplere med mme... Er min ammekarriere over etter bare 2 mnd???
Blomman Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Det er ingen skam å delamme - for noen blir det slik at en må ha mme i tillegg - den ammingen du får til er kjempebra!! men har du prøvd bukkehornkløverfrø/fenugreek da?? Det er det msser av i pakistansk mat - Fertila her inne på forumet har svært god effekt av og stappe og kose seg en kveld med slik mat - resultatet er fulle mugger dagen etter ;_) Ikke slit mer enn nødvendig! les på flaskeposten.org om delamming og flaskemating Så med andre ord - ammekarrieren er ikke over om de gir mme i tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå