Gå til innhold

Kjære alle "moden alder"-gravide

maritmora

Anbefalte innlegg

Vil bare ønske dere alle en riktig god påske, med eller uten kvalme, trøtthet og struttende, ømme pupper!

Får snart påskegjester, som blir her til uti neste uke en gang. Ikke sikkert det blir så enkelt å snike seg inn her da.

Har vært på polet og kjøpt alkoholfri vin, så får drikke det, eller bare tonic, og håpe ingen legger merke til at jeg er alko-fri. Syns det er litt tidlig å fortelle noe enda. Men dersom jeg får spm, kommer jeg til å si det som det er. Problemet er bare at da må vi si det til barna våre også, og da er det ikke godt å vite hvor mange som vet det i løpet av en ukes tid! Ikke lett for dem å holde på en slik stor hemmelighet!

I alle fall; kos dere i det nydelige påskeværet!

Påske-klem fra

Fortsetter under...

God påske til deg også!

Vi ventet lenge før vi fortalte til familie og venner at vi ventet barn. Det var litt sånn blandede følelser å fortelle at jeg var gravid synes jeg. Først og fremst var jeg redd for at det skulle gå galt igjen, så ønsket å ha vært på ordinær UL i uke 18. Samtidig så var jeg så stolt og spent og hadde egentlig lyst til å dele det med hele verden! Grudde meg for å fortelle det, da jeg visste at jeg kom til å begynne å gråte (det kom masse gledestårer) når vi først fortalte det, og bare det var faktisk en påkjenning. Men, så var det også sånn lettelse og fantastisk å få så mange hyggelige gratulasjoner tilbake (både familie og venner vet at det er et svært etterlengtet barn som nå kommer).

Så, det jeg skal frem til er at dersom noen "avslører deg", så vil det gå helt fint, og de vil være så glad på deres vegne! Og, selv om barna får vite det og det ikke er noen hemmelighet lenger, så gjør vel ikke det noenting? Ønsker deg en riktig trivelig påske, og håper at det ikke blir altfor slitsomt med gjestene!

He, he. Kjenner meg igjen, ja. Vi hadde gjester på hytta flere helger i den perioden hvor vi helst ikke ville at noen skulle vite. Allierte meg med mann og en god venninne som byttet mitt fulle vinglass med sitt tomme. Og så fikk jeg en helg "bare lyst på øl" - og koste meg med Clausthaler som ingen ser at er alkoholfri når det er helt opp i et glass.

Ellers har det vært superhyggelig å fortelle, ikke minst til ungene. Men vi ventet til uke 15; mest av alt fordi det skulle bli litt kortere å vente for utålmodige storesøstre.

Ha en super påskeferie - og lykke til med alle unnamanøvere.

Jeg henger meg på og ønsker riktig god påske til alle!

Kjenner meg igjen i hemmelighetskremmeriet med å bytte vinglass o.l. Ganske morsomt å se hvor enkelt det egentlig er å lure andre. De fleste har jo nok med sine egne glass og hyggelige samtaler. Har allikevel en mistanke om at vi ble avslørt ved en anledning, men at våre gode venner ikke konfronterte oss av den enkle grunn at de er høflige, forståelsesfulle mennesker som forstår at vi forteller det når tiden er inne:-)

Det er ellers sannsynligvis ingen andre som tror at det kommer flere barn her i gården. Har en mann som har vært veldig tydelig på at han er heelt ferdig med små barn (klarte helidgvis å overtale han til slutt, tji-hi). Selv jentene våre har gitt helt opp å mase. Gjett om det blir stor oppstandelse når nyheten slippes. Tror vi må frem med videokameraet...

En riktig god påske til alle dere her inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...