Gå til innhold

Syke drømmer


beentheredonethattwice

Anbefalte innlegg

Hvorfor får jeg så utrolig syke drømmer for tiden??? Hadde det sist jeg var gravid og, men aldri ellers. Ikke av en sånn kaliber. Og spesielt seksuelle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, jeg drømte at mannen min stakk av med ei annen jente. Helt forferdelig..... Var rett og slett sinna på han da jeg våkna!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drømmer også helt masse rart,og drømmte også at mannen stakk av med ei annen,fikk til og med vite namnet ...hehe. Stakkars mannfolk ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn i denne klubben! Værste som finns å drømme at man blir igjen alene... Jeg har også drømt at jeg fødte en papegøye med apekatthale... huff, sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg og drømmer noko heilt enormt for tida. Huskar det frå forrige svangerskap og, at eg kunne vere aldeles utslitt når eg våkna fordi eg hadde stressa sånn rundt i drømmen...

 

Den siste sære draumen min var at eg skulle ha tvillingar (veit at det berre er ein der inne), men at eg hadde berre den eine i magen og søstera mi hadde den andre. Veldig praktisk. Og så blei dei plutselig fødd, og det akkurat samtidig, men dei var veldig små. Den som eg fødde var omtrent som ein kattunge (og hadde omtrent like mykje pels!!). Men det var ei jente. Veit ikkje korleis det gjekk med den som søstera mi fødde, men eg trur det var ein gut :o)

 

Og eg har sjeldan hatt så aktivt sexliv som i søvne i det siste ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...