Gå til innhold

Kjære november-mammaer

Anbefalte innlegg

Vil bare ønske dere alle en riktig god påske, med eller uten kvalme, trøtthet og struttende, ømme pupper!

Får snart påskegjester, som blir her til uti neste uke en gang. Ikke sikkert det blir så enkelt å snike seg inn her da.

Har vært på polet og kjøpt alkoholfri vin, så får drikke det, eller bare tonic, og håpe ingen legger merke til at jeg er alko-fri. Syns det er litt tidlig å fortelle noe enda. Men dersom jeg får spm, kommer jeg til å si det som det er. Problemet er bare at da må vi si det til barna våre også, og da er det ikke godt å vite hvor mange som vet det i løpet av en ukes tid! Ikke lett for dem å holde på en slik stor hemmelighet!

I alle fall; kos dere i det nydelige påskeværet!

Påske-klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8818104-kj%C3%A6re-november-mammaer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God påske til deg om Marimora. Nei den alkoholfrie vinen er ekkel, men du får den vel ned....Kjekkt med vann til..Jeg har kjøpt meg noen claustaler, og synes det er godt til god mat når det ikke skal være alkohol til.

Kos deg med påskegjestene dine.

Vi reiser på fjellet mandag.

klem

Jeg kan skrive under på at de alkoholfrie variantene ikke er mye å rope hurra for -søtt, emment og passer aldeles ikke til mat. Men det fins gode alternativer i utvalget av alkoholfritt øl. Vi har testet flere typer over lengre tid, og Aas Uten seiler opp som klar favoritt. Macks alkoholfrie er heller ikke verst, men er noe lysere og "tammere". Munkholm Asia kan også være god som tørsteslukker, men helst i mindre mengder.

Ønsker lykke til med påskefeiringen! Selv drar jeg til fjells onsdag, og fyller kjøleskapet med alkoholfrie favoritter :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...