Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Blir så GLAD hver gang jeg hører jenter blir gravide i "moden" alder. Jeg er en sliter på 36 år, og hver gang jeg hører om noen som er eldre enn meg har blitt gravid blir jeg så glad, for jeg tenker jo da at det er jo ikke for sent :)) Andre som blir glad??

Fortsetter under...

Hei Bø-i-skapet !

Jeg fikk akkurat den samme følelsen- ble kjempeglad på hennes vegne- OG på vegne av oss her inne som jobber for samme saken :-))

Det viser at det er mulig, og at det ikke bare er jeg som er "gal" og ønsker meg barn i moden alder ( i tillegg til dere skjønne jentene her inne, da..)

Gode nyheter, synes jeg :-))

Jeg synes det er oppmuntrende,og det er det om det hadde vært via ivf også,for sjangsen å lykkes på den måten etter 35 er veldig liten.

Leste en rapport om det fra Sverige i nyeste "gravid".

Faktisk er det større sjangs å lykkes på egenhånd etter 35 enn ved ivf,forutsatt at alt ligger til rette for det selvfølgelig(åpne eggledere o.l)slik at ivf ikke er en nødvendighet.

Koselig er det, om det skjedde på den ene eller den andre måten.

Annonse

Eg tykkjer det er hyggeleg med alle som får det til, eg! Også dei som er yngre enn meg - for det er jo eigentleg alle :) Og trøstar meg med at ei dame i min familie fekk barn i ein alder av 46...

Forresten - kvifor i all verda signerer folk med anonym på denne tråden??? Synspunkta er jo ikkje akkurat kontroversielle - med mindre nokon driv og diskuterer med seg sjølv eller noko slikt.

mvh

Neida det er da ikke for sent jenter :) Jeg er 39 og venter min 4 nå....

Ny pappa da, men tok nesten to år før jeg ble på vei.... Litt over tre uker igjen nå så bare prøv videre..... Lykke til skal dere ha om prøver i moden alder.......... Det er forresten 13 år siden sistemann kom..... Blir spennende.......

Hei!

Har det på nøyaktig samme måte. Legger VELDIG merke til det når jeg ser modne gravide eller leser om dette.Og de er faktisk ganske mange. Er selv 42 og trenger liksom en bekreftelse på det ikke er så uvanlig.

Mannen min fikk denne kommentaren når vi mistet i høst :" det skal dere bare være glad for, i deres alder...! Litt sårende, selv om vi ikke egentlig behøver å bry oss om hva andre mener. ( vedkommende er forresten ikke lenger min manns yndlings-onkel, he he)

Jeg er 43 og gravid med nr.6, bare for å muntre dere opp!!! Jeg har fått 3 barn etter 35 år, og dette blir da mitt 4. Så for dere som ikke har passert 40 ennå, så ikke fortvil. Når jeg var på genetisk veiledning på Ullevål, sa dama faktisk at de rett som det var hadde førstegangsgravide på 47 år!. Tror ikke det er så mange av dem, men de kommer vel alle dit sikkert. Likevel, ingen grunn til å gi opp!!!

Jeg synes faktisk det er et lite poeng om hun har blirr gravid med prøverør eller ikke. Det har jo ingen ting å si for resultatet, for det viktigste er å få barn - helt klart! Men jeg er selv "bare" 35 år og fått beskjed om at klokka tikker, også i prøverørsammenheng, og da er det greit å vite om gravide i moden alder har klart det selv eller ikke...

Jeg skal ha nr 2, 3 dager før jeg fyller 40 år :)

har en kamerat som ble pappa for 1mnd siden han er 41år og dama hans er 43 år og fått sitt første barn :)

synes det er så fint å høre at det er noen som er "godt" voksne som får barn i slutten av 30årene begynnelsen av 40 årene :)

ha ha, er så morsomt. 40 år er INGENTING i dag. Er virkelig morsomt når damer syns dem er gamle når de er 40 år. Selvfølgelig er ikke det for gammelt til å få barn. Det er liksom nå livet begynner for dere da.

Kjæresten min er 41, og vi venter baby. Har INGENTING å si.

Den tiden vi lever i så kan man ikke se om ei dame er 50 engang.

Bare så dere veit det! :)

Stor klem!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...