Gå til innhold

Har dere fortalt det?

Anbefalte innlegg

Jeg er snart 14 uker, og har kun fortalt til de nærmeste at jeg er gravid. Har ikke lyst å fortelle det til noen andre i tilfelle det går galt. Orker ikke spm og medlidenhet hvis noe skulle skje. Føler jeg sniker meg unna sosiale sammenkomster hele tiden. Bedt på nabofest påskeaften. Er det noen som har noen gode på forslag på hvorfor ikke drikke? Brukt opp at jeg skal jobbe dagen etter nå, føler jeg. Kan jo si jeg går på antibiotika. Blir vel avslørt snart tenker jeg. Flere som holder graviditeten hemlig?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8817937-har-dere-fortalt-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min begynte å fortelle det til familien allerede i uke 7.., nå er jeg 14 uker og har ikke sjangs til å skjule det :) Har fått en liten kul på magen. Jeg tenkte sånn at om det går galt så vil folk få vite det likevel, så vi kunne like godt fortelle det. Og så slipper jeg å bortforklare hvorfor jeg spiser som en mus og er grønn i fjeset :-)

Jeg er ogås i uke 14 og vi begynte å si det i uke 12, nå tror jeg de fleste vet om det, jeg legger i allefall ikke skjul på noe. Jeg har vert på fest et par ganger og blandet vann (liksom sprit) med brus, det funket egentlig helt greit. Jeg har også kjøpt alkoholfri vin som jeg har tappet på ny flaske, og det er ingen som mistenker noe som helst! Jeg har også kommet med utallige unskyldninger, alt fra sykdom til jobb og eksamen, men det beste var å gå og heller drikke alkoholfritt. Tror jeg har hatt det like kjekt som alle andre likevel. :) Lykke til og kos deg i påsken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...