Gå til innhold

Var på UL i går................

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 16 uker på vei. Legen sa at han ikke kunne se noe som sto opp, slik som det pleier å gjøre med gutter. Så sa han to ganger at han syntes han så en sprekk. Også sa han at vi måtte forberede oss på en jente etter 3 gutter. Men han turte ikke si det helt sikkert. Det er absolutt det siste jeg hadde trodd :o). Men hvor stor er oddsen for at det stemmer så tidlig i svangerskapet? Har noen av dere fått samme beskjed? Og evt stemte det? Lykk til med babyene deres :o)))

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med ei lita jente! Legene får jo ikke lov til å si noe om de ikke er 85% sikre (mener jeg å ha lest et sted...)

Da vi var på ul i uke 16 så jordmor klart og tydelig 3 prikker i skrittet på babyen og sa det var jente. Jeg ble aldri helt overbevist, har gutt fra før og ønsket meg jente.

Men etter å ha kommet over denne nettsiden:

http://www.ob-ultrasound.net/genderfaq.html

ble jeg beroliget!

Lykke til!

GRATULERER SÅ MYKJE...Det er kjempestas å få ei jente etter 3 gutter, det opplevde eg i mitt forrige ekteskap. I mitt nåværende ekteskap så har eg 2 gutter, og ønsker veldig å avslutte med ei jente. Kan eg få spørre deg om du hadde sex før EL, på sjølvaste EL dagen eller etter EL??? Eg lurer på om teorien om å ha sex før EL gir størst sjanse for å få ei jente, og på EL dagen så blir det gutt???

Kos deg med svangerskapet, eg misunner deg...

Hei . Så hyggelige svar:O). Tusen takk! Skal sjekke den nettsiden med en gang. Spennende. Ja vi hadde faktisk sex 4 dager før eggløsning... Har ikke spekulert i det før med guttene. Mannen min tok også et kjempevarmt bad først... Så har jeg hørt at mannen skal gå langt ute i skjeden, og at kvinnen skal unngå orgasme. Da får ikke cellene hjelp til åkomme seg opp :o)... Så jeg vet ikke jeg.... om det stemmer eller er tilfeldig. Det er iallefall helt uskyldig å prøve. Det er jo bare for moro skyld :o))) Lykke til. Det er klart veldig koslig om dt virkelig stemmer som han sa, at det er en jente. Lykke til dere også :o)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...