Gå til innhold

Var på ny UL igår :)


MissBehave

Anbefalte innlegg

Og woooohoooo, og jeg var visst 7+2 og spiren 12 mm.

DE FANT HJERTET :D

På mandag var de redd for at spiren var död,for jeg har blödninger inne i livmoren og de kunne ikke se mye. Utrolig hvor mye som kan forandre seg på 4 dager.

Er overlykkelig.Legene sa at de trodde at jeg hadde gode odds nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å høre, det er fint å bli beroliget.

Jeg er litt i samme situasjon, har blødd litt og var på tidlig ultralyd i går, det var noe som banket, men foreløpig for lite til å måle.

Legen ville jeg skulle komme tilbake på tirsdag, 5 dager etter, da tror jeg at jeg er 7+4.

 

Kunne du se noe særlig mer enn en bankende prikk på skjermen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i dag, blødde litt og måtte sjekke.. Er litt over ni uker, så både hjerte banke, og resten av kroppen tydelig. Ble så glad at jeg nesten begynte å gråte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg var på UL i dag, er 6+0. Fikk litt blod i utfloden i går, ble så redd at tårene sprutet. Hadde en MA i uke 12 for litt over et år siden,og så for meg alt i repris. Har blødning inne i livmoren, men fostersekken lå som den skulle.Legen sa det bare var å tenke posetivt og vente og se hvordan det utvikler seg.Det var for tidlig å se hjerte slå ennå...så får håpe alt går bra og at jeg får en positiv overraskelse når jeg skal tilbake fredag 13.April.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...