Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og woooohoooo, og jeg var visst 7+2 og spiren 12 mm.

DE FANT HJERTET :D

På mandag var de redd for at spiren var död,for jeg har blödninger inne i livmoren og de kunne ikke se mye. Utrolig hvor mye som kan forandre seg på 4 dager.

Er overlykkelig.Legene sa at de trodde at jeg hadde gode odds nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre, det er fint å bli beroliget.

Jeg er litt i samme situasjon, har blødd litt og var på tidlig ultralyd i går, det var noe som banket, men foreløpig for lite til å måle.

Legen ville jeg skulle komme tilbake på tirsdag, 5 dager etter, da tror jeg at jeg er 7+4.

Kunne du se noe særlig mer enn en bankende prikk på skjermen?

Skrevet

Var på UL i dag, blødde litt og måtte sjekke.. Er litt over ni uker, så både hjerte banke, og resten av kroppen tydelig. Ble så glad at jeg nesten begynte å gråte :-)

Skrevet

Jeg tror det er utrolig hvordan det vokser fra uke til uke!

Så fint at alt går bra.

Skrevet

Hei:)

Jeg var på UL i dag, er 6+0. Fikk litt blod i utfloden i går, ble så redd at tårene sprutet. Hadde en MA i uke 12 for litt over et år siden,og så for meg alt i repris. Har blødning inne i livmoren, men fostersekken lå som den skulle.Legen sa det bare var å tenke posetivt og vente og se hvordan det utvikler seg.Det var for tidlig å se hjerte slå ennå...så får håpe alt går bra og at jeg får en positiv overraskelse når jeg skal tilbake fredag 13.April.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...