Lille nuffe Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Huff, sto opp i dag og gikk på do, da var det friskt blod på papiret... Har ingen smerter. Er i dag 8+5. Skal til Volvat kl 10.40.. Noen som har vært i samme situasjon og det har gått bra(eller ikke)? Var forresten på tidlig ultralyd 6+4, og da så vi hjertet slå...
*1+1=2 små* Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Lykke til, er 8+0 i dag og blødde litt jeg også....gjør alt ejg kan for å få tak i leger så jeg kan få en UL.....*sukk* LYKKE TIL!!!
Miss RM Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 Blødde litt jeg også, men hadde ikke noe smerter. Fikk time hos gynekolog med en gang, tok også innvendig UL. Alt var i orden! Så også hjertet slå. For en herlig følelse! Er 9+3 på vei.
Lille nuffe Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2007 *blomster og bier=gravid: Kom deg til legen, - det er sååå herlig å få bekreftet at ting er i orden! Jeg hadde ikke klart å vente hele helga uten å vite!!! Tror ikke det er sunt å uroe seg så fælt heller!! For første gang...: Helt enig med deg - å se hjertet slå er gull verdt =)
Ranveig R Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Alt bra på ul? Eg og hadde ein liten blødning (i veke 9), men alt var ok på ul. Satsar på at det fortsetter sånn )
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 jeg hadde to blødninger, alt bra på UL her også! lykke til!
Lille nuffe Skrevet 1. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2007 Hei igjen! Alt var bra på UL!!! Puuuuh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå