Gå til innhold

Kan jeg male stue og gang med vannbasert maling? (3 mnd på vei)


Ginger-mor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter det jeg har hørt, så skal man helst ikke utsette seg for slike ting hvis man kan unngå det. Løsemidler er ikke noe særlig for hverken mor eller barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, Borris! Går det bra med deg? Uff, det er aldri noe gøy med blødninger. Håper du poster et innlegg i ettermiddag der du sier at alt er i orden. Ønsker deg masse lykke til på ul etterpå.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe en sånn maske, f.eks på maxbo, som tar vekk gassene du ellers ville ha pustet inn. Du ser ut som du skal i krigen med den maska på, men det er nok sunnere, og så er du sikker på at du har gjort det du kan :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ginger-mor!

 

Nå er jeg hjemme fra både UL og den 1. svangerskapskontrollen. Og alt var bare bra=) I dag fikk vi virkelig se at det var en baby der inne!

 

Har du begynt å male? Jeg har også noen rom i huset som kunne trengt et malingstrøk, men det har jeg tenkt til å overlate til min kjære... ;) Er kanskje en smule hysterisk når det gjelder ting som KAN være farlig fortiden. Rart, for før jeg ble gravid brydde jeg meg generelt lite om helsa mi. Rart hvordan man forandrer perspektiv på ting altså.

 

Men det er jo så moro å fornye hjemmet da.. =)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott å lese at alt var i orden! Det må ha vært en lettelse:) Jeg er akkurat hjemme fra en lang maledag. Sjekket på boksen at den vannbaserte malingen var "løsemiddelfri", så jeg tok sjansen, uten maske. Luktet litt, men tror det gikk greit. Man blir utrolig opptatt av helse og alt som kan påvirke den, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...