Gå til innhold

~*~*~Omleggingssentralen~*~*~

Anbefalte innlegg

Første tråd :-)

Vi starter den her inne, og hvis noen føler seg veldig støtt så får vi heller flytte den, oki?

Fredag og veiedag! Jeg begynte på 102,5 kg, første mål blir å komme under 100 for deretter å nå 90 som er første delmål for meg.

Til frokost ble det 3 skiver (veldig små skiver) med leverpostei og røbetter og et glass frokostjuice.

Lunsjen min er 2 skiver med naturell smøreost,kalkunfilet og agurk en kopp te og så masse vann jeg orker.

Middag aner jeg ikke enda

kveldskos (er jo fredag) SKAL bli sukkererter,cherrytomater og oppskårete gulrøtter!

Også, vanligvis har vi taco el fajitas fredag eller lørdag, jeg spiser gjerne 4 godt stappete lefser...Hvordan redusere dette til 2 og fremdeles være mett?? Er jo såååååå godt!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8817479-~~~omleggingssentralen~~~/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei! idag stoppa min vekt på95,6!

jeg spiser to knekkebrød med magert pålegg til frokost masse vann

et eple eller annen frukt til mellom måltid

tre knekkebrød med makrell i tomat til lunsj

en gulrot eller frukt til mellom måltid

middag helt vanlig middag

kvelds et knekkebrød med magert pålegg

+masse vann hele dagen også blir det endel kaffe da.

men jeg har gått ned 10,5kg siden oktober,har stort sett holdt meg til denne matplanen men jeg klarer ikke helgene!kan gå opp 2kg fra fredag til mandag jeg.....

i helga blir gubben 30 så det blir litt kake og god mat + alkohol men må få trena to ganger så skal jeg være forsiktig å ikke spise så mye pita idag ihvertfall......

SLT

Jeg har veid meg i dag

Ligger på det samme som forrige måned : 125.8 kg. Herregud for ei blubbe!!!

Første delmål er å komme seg ned i et tosifret antall kilo, selv om det virker umulig akkurat nå. Men jeg har iallefall begynt å trene og det er godt.

Har spist to knekkebrød i dag. Drikker MASSE vann

FEIT

Hei folkens!

Vekta mi stoppa og på 95,6 i dag. Så det blir startvekta mi.

Nå venter frokosten. Får se hva vi har tenker jeg. Kommer til å spise helt vanlig jeg. For har gått såpass mange grete rode nå at jeg har det under huden. Her er det om å gjøre å bevege seg og IKKE spise sjokolade....

MOE

God dag jenter :)

I dag stoppet vekten min på 97,7 kg (i går var den 96,7) litt vann i kroppen i dag da sikkert. Jaja den stoppet no på 97,7 så det blir utgangspunktet her da :)

Jeg har spist en grov skive med salat, pepperskinke, tomat og agurk på et glass skummetmelk og en kopp ammete

Lunsj blir en omelett med cottage cheese i nam nam med agurk og tomat ved siden av og en grov skive.

Middag skal vi har taco pleier å spise to lefser med masse i men tror jeg skal prøve å klare meg med en i dag :) prøve iallefall

Og til mellommåltid går det nok med et eple eller flere (er ikke så glad i annen frukt eller gulrøtter usj)

Skal ut å gå en lang trille tur no med mine to små så jeg får litt trim i dag og :)

Fredag 30.03.07

Første veiing: 98.6

Jeg trener ca 4 ganger hver uke og spiser helt vanlig mat. Min tanke bak det er at jeg MÅ før eller siden lære meg å forholde meg til et vanlig kosthold og det kan like godt bli før.

Jeg har gått ned ganske mye ( 20 kilo) allerede og er godt i gang, men kjenner at motivasjonen glipper tidvis. Det er et pluss å bli med på nye steder for å få fart på den igjen. Uvant å veie meg på fredag, men det skal nok gå bra.

B.I.B

Annonse

Vil bare tipse om at på slankenett får du din egen slankedagbok hvor du kan registrere matinntak , fysik aktivitet , vekt og det fu ellers måtte ønske og notere ned. De andre på siden kan komme inn på din side og gi kommentarer og oppmuntring og det er veldig inspirerende. Velkommen skal dere være!¨

Hilsen Bollerina

God påske jenter :)

Ny veiing også midt i påsken da ;) jaja er no fremskritt her likevel vekten var 96,3 i dag så jeg må si meg fornøyd siden jeg ikke kan slanke meg men bare legge om kosten siden jeg ammer.

Jeg har spist mye sunnere, mindre måltid men likevel vært god og mett og spist oftere har jeg og. Jeg har spist snop men ikke så mye som før, jeg kan ikke kutte ut all snop med en gang for da sprekker jeg bare.

Har hatt en travel uke så har kun fått tid til å gå to turer så det er eneste trimmen denne uken, får håpe jeg får litt flere turer neste uke.

Ønsker dere en fortsatt fin påske og husk å kos dere med det dere vil har bare begrens mengdene så går det så fint så :D

Klem

Har vært slappis i påsken. Kom hjem i dag, og hadde ikke vekt på hytten, så ble veing i dag i stedenfor...Vekta stoppet på 102,5, altså det samme som for en uke siden....

Har ikke vært flink i det hele tatt! Spist masse snop og ikke beveget meg så alt for mye heller :( Om det er vanskelig i hverdagen er det iallefall ikke noe lettere på hyttetur!

Men nå er vi som sagt hjemme igjen, og da er det full skjerpings!

Da er påska overstått. Kom hjem i dag og har vel fryktelig dårlig samvittighet. Jeg har trent litt i påska, men også spist mye jeg ikke burde spist. Men sånn er det. Nå er det bare å ta tak igjen.

Håper alle har hatt en flott påske og er klare for å brenne flesket i takt med den stadig varmere sola. Nå er det vår og energien flommer.

Siden jeg var bortreist, veide jeg meg ikke på fredag. Det får vente til ny fredag, selv om jeg ikke ser positivt på det akkurat!

B.I.B

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...