Gå til innhold

Uff...Har ikke vært her på en liten stund nå...Tror jeg....hihi

Anbefalte innlegg

Nå har ikke jeg vært her på en bitteliten stund..Tror jeg...=o/

Men det er fordi jeg rett og slett har gitt opp...Er kjempe lei meg, men gir jo opp da...For han...som vanlig...=o(

Åå, blir så sinna...Gir jo opp alt for han og får ikke en dritt tilbake...=o( Men skal prate med han i kveld...

Fikk nettopp øye på at en av naboene er gravid og fikk nettopp (altså på onsdag da) fra pappa et spørsmål om jeg var gravid...=o( Måtte jo bare si det som det var..:ER BARE FEIT!!... Og så sympatiserer jeg med veninna mi...hihi...sikkert derfor jeg har fått stor mage..=oD

Sånn går det når man har så lyst...

Kjenner jeg også er for tiden veldig irritert på alt og alle, men klarer å holde maska..Vel når jeg er borte hvertfall..

Men i går hadde jeg det koselig...Sønnen min var i bursdagsselskap, det var sååå gøy, elsker barneselskaper jeg...hihi..

Vel min lille utblasing og oppdatering...Tror jeg...

Klem til alle god jentene her inne...=o)

Fortsetter under...

Hei vennen=)

Sender deg en stoor trøsteklem! Veldig koselig å høre fra deg igjen=)

Skjønner akkurat hvordan du tenker. Man må gi opp sitt største ønske for han, uten å få noe tilbake. Det er så vondt! Synes det er på tide at han kan gi deg noe igjen, noen mnd med prøving, en viss idé om når dere kan begynne å prøve, et eller annet. For dette er jo kjempevanskelig for deg.

Så dårlig gjort av faren din å spørre om du er gravid. Han spurte sikkert bare fordi han har skjønt at du har lyst på en baby.

Koselig med barneselskap da! Sååå søtt!

Hvordan går det med deg nå?

Stor klem til deg=)

Hei...=o)

Blir like glad når jeg "ser" deg=o)

Er forsatt lei og sint...Vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg...Bare lyst å gå og legge meg og ikke våkne før han er klar...Ikke orker jeg å rydde eller vaske klær, og alt går utover sambo og gutten...Uff, synes jeg er forferdelig nå..=o(

Hadde jeg visst at det ville ha vært sånn som dette så hadde jeg nok aldri tenkt tanken om en liten en til...Bare en liten trist sang kan få meg til å gråte...Bare tanken får meg til å gråte...

Ha ikke orket å titte innom de andre trådene, vet det er slemt av meg, men er så redd å se de som lyktes, og jeg som kommer til å bli her lenge=o( Men er jo glad for deres vegne da...Er jo det også...=o

Æsj, bare syting fra meg nå..

Hvordan er det med deg da??

Håper andre også har det bra...=o)

Klem fra meg...

=) Like måde =)

Når man har så mye vondt å tenke på så blir man jo helt utslitt. Ikke rart at du ikke orker å gjøre husarbeid og at det går utover dem som er nærmest deg. Du er absolutt ikke forferdelig!

Jeg ville heller ikke turt å begynne og tenke på en baby hvis jeg visste hvor vanskelig det skulle bli. Ikke det at jeg kan klage egentlig. Men man når man først får sånne tanker håper/regner man med at det ikke skal være så vanskelig å få sambo med på det. Og når man først har fått babytankene, så er de umulig å bli kvitt, hehe.

Det er så trist at du er så lei deg. Men det er bra å få det ut. Hør på triste sanger, og gråt så mye du trenger. Kanskje det blir bittelitt bedre etterpå. Du trenger ikke lese de andre innleggene, det er veldig mye positive innlegg utpå vandring her. Noe som selvfølgelig er kjempebra, men ikke noe koselig å lese når man er så lei seg.

Det er veldig bra med meg=) Sambo er ganske godt på gli fortsatt, så jeg er fornøyd.

Skulle så ønske at samboern din snart kunne komme litt på gli! Nå har han vært sta så utrolig lenge, at nå burde han begynne å mykne opp litt. Ikke gi opp håpet, kanskje du er en av de første som forsvinner herifra=) Plutselig kan han bli klar vettu.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...