Gå til innhold

amme-debatten som går i avisa Nordlys ...

Anbefalte innlegg

igår blei æ så irritert at æ måtte bare sende ett innlegg dit. Det va ei dama som skreiv at blotting va jo ulovlig ellers i samfunnet, men på kafe va det lov? (om å amme på kafe) æ skreiv:

æ må faktisk flire av alle dåkker som blir støtt av amming på kafe. Det dåkker oppnår med å klage på det her e kanskje helt motsatt av det dåkker ønske.Æ e ganske ofte på kafe, og æ amme både der og egentlig uansett der æ befinn mæ når frøkna mi blir sulten. at nån kan sammenligne amming og blotting, går det an??? igjen: æ må flire... Foretrekk dåkker en hylanes onge ve nabobordet, eller e det sånn at vi som e i permisjon bare skal holde oss hjemme om dagan? Vi e faktisk i Norge, og året e 2007....

så no vente æ i spenning om d kommer i avisa:o)

Fortsetter under...

Ang blotting: bilder av toppløse damer får vi jo fra andre steder, i bladhylla finner du garantert noen, noen soler jeg uten bh på stranda...

Har du signert oppropet ang amming? Expat la ut en link her, ellers finner du den på ammehjelpen.no

Så det er ikke bare her på Østlandet at vi har en sånn latterlig debatt. Bra du engasjerer deg og gidder å sende innlegg :) Jeg er ellers helt enig i at jeg tror de færreste ville foretrekke en hylende unge på nabobordet, he he, mitt knøtt virkelig brøler når han vil ha mat.

He, he, den debatt'n e jammen herlig! Leste innlegget dett, bra! ;D

Så du forresten no på lørdag? Va fleire som lurte på om de som ikkje tåle amming på kafè sjøl kunne tenke sæ å ta mat'n og/eller drikka si me sæ på dass å ete/drikke den. Knegg, knegg, æ syn's den va go'...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...