Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Hehe, var på bytur i går, og kunne selvdagt ikke dy meg.... Kjøpte nytt insektsnett til vogna og to nydelige små blonde-bodyer, sånne med blonder rundt halsen, en hvit og en gul... Er jo så moro å kjøpe baby-greier altså.. Har egentlig det meste fra før, men trenger litt påfyll av småting. Så jeg skal kose meg med litt sånn kose-handling fremover.. Har ett problem da, jeg elsker sånn "gammeldags" baby-tøy, sparkebukser med blondeskjorter til og sånt, men det er jammen i meg ikke mye av sånt i butikkene lenger... Så nå har jeg noe å "drive" på med fremover, finne en butikk som har sånt nusselig "dilldall"... Kanskje det er noen her som vet om butikker jeg kan prøve?
Miss RM Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Hei, hvor langt på vei er du? Er bare litt over ti uker og har selvfølgelig kjempelyst til å handle litt, men synes det er litt tidlig kanskje...
Lotte&Babyspiren Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 heihei jeg er i 6.uke, og har handlet litt allerede. Elsker også sånne gammeldagse babyklær med sparkebukse og blondebodyer, de er jo så skjønne på babyen da. Men jeg kjøpte denne gangen en fleecedress til å bruke i bil etc. så liten den er, så kjøpte jeg et par sokker. Mer tør jeg ikke kjøpe ass. Lykke til videre jenter!!
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2007 Hei, jeg er 11+1 , mange vil kanskje mene jeg er tidlig ute med shopping, men det synes ikke jeg, hehe.. Har det meste før da, så det blir bare sånn smått fremover da, blonde-bodyer, sokker, og kanskje ett par nye sparkebukser og... trenger litt luer og votter også... Og så er jeg i gang med å strikke.. Skal kjøpe ny seng og bil-sete og, men det får vente til sen-sommeren.. Men i mellomtiden koser jeg meg med å kjøpe litt nå og litt da, hehe.. Er veldig spent på hva mamma har kjøpt da, for hun har vist gått en smule berserk, sier hun..hehe
Miss RM Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Mamma venter bare på å få vite kjønnet så hvun vet hvilken farge på strikketøy hun skal kjøpe :-) Tror ikke det blir lenge til jeg kommer til å kjøpe noe jeg heller, klarer ikke vente lengre! Bare en liten body eller to?.. og et par sokker...
prøvekluten+3små Skrevet 30. mars 2007 #6 Skrevet 30. mars 2007 juhu! sniker litt her inne jeg lell om jeg egentli er utflytta.. skal handle nye bodys til denne jeg når jeg har vært på ul og fått sett kjønn..de etter guttene begynner å bli så utvasket og grålig i fargen at det er ikke noe å bruke om igjen synes jeg..tjihi,åsså er det jo litt morro med litt nytt og,shopoman som man er! vi skal og ha ny bilstol..solge den andre,da vi visste vi ikke kom til å bruke den uanz..hadde blitt over fem år gammel den da,og mannen har litt noia på slikt,så her blir det ny.og en bag til quinnyen..ellers har vi det meste tror jeg...noen nye dynetrekk og da kanskje;-)
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2007 Hehe, er jo koselig å ha litt å se på og da.. Husker da jeg ventet min første... Var ikke mange ukene på vei før jeg kjøpte knøtte-sokker.. tror nesten de sokkene ble tittet og luktet opp jeg, hehe. Strikker hentesett i syrin-lilla jeg, synes det er en farge som passer til både jente og gutt.... Er like tussete nå som da jeg skulle ha min første jeg.. ;-)
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2007 Velkommen på besøk!! Klart man må shoppe litt.. Er litt shopping-gal jeg og.. Jeg har vært på loftet og hentet ned baby-greiene jeg, og har tatt bort det som jeg synes begynte å bli litt shabby... (ble litt baby-tøy på jentenes baby-born dukker og) .. Så har mannen min og jeg satt opp ei liste for hva som skal kjøpes, må jo få litt nytt denne lille og.. Om jeg kjenner meg selv rett, og min mor, så kommer den lille til å ha mer en nok altså *flirer*.. Svigermor snakket noe om at om jeg så skulle hatt trillinger så hadde jeg hatt nok tøy! -skjønner ikke hva hun snakker on jeg altså *ser veldig uskyldig ut*... Ps. Kommer snikende etter deg til 2.trimester om ei uke....
prøvekluten+3små Skrevet 30. mars 2007 #9 Skrevet 30. mars 2007 hohhohoh..d er bra vi er flere ja! er jo såå mye nusselig! er så lite liv der inne på 2tri,pluss alle er jo sånn på vippen til å runde 3rd base der inne,så føler meg nesten mer hjemme her sammen dere..inntil dere kommer etter da seff:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå