Gå til innhold

Takk for støtten, jenter! Dere er supre! Jeg kommer snart tilbake, nå bløøøøøør jeg.... :o(

Anbefalte innlegg

Etter positiv test på RD 12 og 14 og hcg på 87 RD 15, begynte jeg å blø RD 17... Skal likevel til ny hcg i dag. På klinikken ville de gi meg et ekstra forsøk hvis jeg ikke ble gravid denne gangen, så jeg vet ikke hva de regner dette som...

Det er trist, men det er en stor trøst å lese om de andre fine jentene her inne som mister altfor mange ganger - og som likevel lykkes!

Jeg gir meg ALDRI!

Mange klemmer og god påske fra

Fortsetter under...

Snooopi vennen, dette var trist!

Kjempetrist , skulle ikke vært lov!

Du må ALDRI gi opp håpet, det er nemlig ikke lov det!!(sier bula hehe)

For alt du vet , kan det hende at hcg en har steget og at dette går bra?

Bra at du får et nytt forsøk, og jeg håper virkelig at du lykkes nå!

Masse klemmer og god påske fra

Jeg blir litt matt over at det jammen ikke skal være lett å lykkes noen ganger... Skulle hcg verdien ha steget siden sist er jo ingenting bedre, men hvis ikke tror jeg påska kommer som bestilt for deg, mannen og puseklumpen nå. Tenker dere skal en tur over grensa til Sverige og lade opp batteriene til neste dyst og komme tilbake med ny giv og pågangsvilje som du allerede har så mye av. Stolt av deg, jenta mi!

Jeg blåser kyss og babystøv over til Køben med adresse til deg i tilfelle det skulle hjelpe... Tenker masse på deg! ********************************************************************************************************************************************************************************************************************

Påske klem fra

Det var kjempetrist å høre.... Men det låter jammen som du har mot som en bjørn, og det kommer til å bringe deg i mål. Vil bare si at jeg føler med deg. Mange trøste klemmer fra

du virker som en utrolig sterk dame.... men dette fortjener ingen...

veldig leit å høre... og krysser fingre for deg...

mange klemzer fra

Dere er supre! Nå er blodprøven tatt, og vi har påskeferie! Skal bli godt å komme til Sverige, langt inni skogen, bare oss og pusen..

Vet ikke om jeg får resultatet fra BP i dag, de sa jeg skulle ringe mandag, men det kan jeg vel ikke vente på..?

jeg VET det blir baby på oss, skulle bare ønske jeg visste når..

jeg kommer ihvertfall tilbake etter påske!

klemmer fra

Annonse

Dette var veldig leit å lese Snoopi, jeg mener seriøst at det skulle være DIN tur nå - du har ventet så alt for lenge og hatt mange vonde nedturer underveis.

Håper du får svar på BP i dag, denne ventingen er ren tortur... Håper du klarer å kose deg litt i påsken like vel, lade batteriene osv.

Stooooooooor klem fra

Dette var trist snooopi.

Jeg håper påsken gjør deg og dine godt,og at dere går styrket på veien mot målet etter velfortjent ferie..

God klem :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...