susie9 Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 På vei til å bli alenemamma..har termin 30.sept, og skal til å flytte til Stavanger i løpet av sommeren/høsten.. Hadde vært utrolig koselig om noen har termin rundt samme tid som meg, eller som rett og slett bare kan være en en kan prate med:) Flytter til Stavanger for å bo nærmere pappaen til babiesen, så kjenner i grunn ingen der.. Noen?
susie9 Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2007 hehe...Termin i juni er absolutt ingen hindring for meg i aa bli kjent med andre mennesker:) Er ikke noedt aa ha samme termin mnd som meg da;) Vil egentlig bare bli kjent med folk i Stavanger jeg...kjekt aa kanskje faatt litt kontak med folk foer jeg flytter nedover:) Saa jeg ikke kommer der helt "alene":) Og er jo alltid like kjekt aa prate med mennesker som er i samme situasjon som meg, har vi noe felles aa prate om:) Og siden du er et par mnd foer meg, saa kan jo du oppdatere meg paa hva jeg har i vente;)Er min foerste dette her skjoenner du:)
mac baby Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Hei på deg! Jeg er fra og bor også i Stavanger. Du må alltids skrive en pm om du vil. Hilsen Maya
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Hei! jeg er en jente på 29 år som bor utenfor Stavanger.Jeg har termin 26.05.07. Hvor i stavanger bor du,og når har du temin?
susie9 Skrevet 5. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2007 Jeg bor ikke i Stavanger naa, men kommer vel dit i loepet av sommeren/hoesten=) Da skal jeg bo paa Hundvaag..egentlig rett over broen.. Hvor vil utenfor Stavanger si da?=) Du har termin i mai du ja...en stund foer meg=) Jeg har ikke foer 30.sept...
cubra Skrevet 6. april 2007 #7 Skrevet 6. april 2007 hehe, ja skal oppdatere deg på hva du har i vente! Er min første dette her også, så er ganske spent på hva jeg har i vente jeg og! Når er det du flytter til Stavanger da?
susie9 Skrevet 6. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2007 hehe..ja, er spennende dette....for jeg har jo absolutt ingen anelse om hvordan kroppen kommer til å reagere på dette her=)Men jeg gleeeeder meg...Så er bare å fortelle hva som skjer et par mnd der frem i tid;) Flytter til Stavanger i løpet av sommeren/høsten tenker jeg..er ikke helt avklart enda..Må først komme meg hjem fra Irland..går her på skole skjønner du:) Så hvor bor du i Stavanger da?=)
cubra Skrevet 8. april 2007 #9 Skrevet 8. april 2007 Har kjøpt meg leilighet midt i sentrum, ganske så sentralt! Hva mener du?! Hva som skjer med kroppen et par måneder frem i tid?! Skjønte ikke helt...
susie9 Skrevet 8. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. april 2007 Midt i sentrum er vel så sentralt som det går an å få det..=) hehe...hva som skjer med kroppen et par mnd frem i tid ja=) Siden du har termin før meg, så får jo du opplevd alt som skjer før meg;) Men så klart..folk har jo totalt forskjellige graviditeter=) jaja.... Så hva gjør du på nå da?Jobber du etc?=)
cubra Skrevet 9. april 2007 #11 Skrevet 9. april 2007 Har studert ferdig (i Bærgæn) og jobber nå. Hva har skjedd med med kroppen så langt?! Hm, er ikke bare noe som lever der inne nå, kjenner godt det er en baby! Og den har begynt å sparke ganske så hardt! Og så har jeg fått større mage! Hehe... Kjenner du noe til din da? Og bor pappaen i Stavanger eller i Irland?
susie9 Skrevet 9. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. april 2007 I Bergen faktisk?Ja, er ikke så langt fra der jeg opprinngelig bor=) Jeg kjenner foreløpig ingenting, (har så godt som ikke kjent noe av denne graviditeten hittil) er det jeg gleder meg mest til; til jeg kan kjenne at det virkelig er liv inni er..må være en spesiell følelse... Pappaen bor nok i Stavanger, er derfor jeg skal flytte dit.. Er ingen irsk pappa heldigvis, da hadde det ihvertfall blitt stress med tanke på avstander... Men hva du studerte i Bergen da!?
cubra Skrevet 10. april 2007 #13 Skrevet 10. april 2007 Ja, hadde vel vært stress hvis pappaen var fra Irland! Studert forskjellige fag, bla engelsk på universitetet. Skal du bo sammen med pappaen på Hundvåg?
susie9 Skrevet 10. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 10. april 2007 Ja, engelsk er alltid godt å ha med seg=)Jeg trodde nå at jeg var noenlunde flink i engelsk..alltid hatt gode karakterer, men her så føler jeg at jeg prater barnehageengelsk på fremføringene..hehe=)jaja.. skitt au...=) Skal nok ikke bo med pappaen nei...eller skal bo nærmt han da, men ikke i samme hus som han liksom=)
susie9 Skrevet 10. april 2007 Forfatter #16 Skrevet 10. april 2007 Er Hundvåg langt fra Sandnes? hehe...jeg har jo ikke peiling på geografi=) Ihvertfall når jeg ikke er kjent der... Søt hund du hadde på bildene dine forresten=) Har en liten koseklump jeg også=)
Gjest Skrevet 10. april 2007 #17 Skrevet 10. april 2007 Nei det er ikke så veeldig langt fra, sandnes er naboen til stavanger for å si det sånn.. Takk for det, han er babyen for øyeblikket, til han blir storebror,hehe:D Hvilken hund har du da? Nå var det du skulle flytte til Stavanger da?
susie9 Skrevet 10. april 2007 Forfatter #18 Skrevet 10. april 2007 Okei..ja, må bare prøve å gjøre meg best mulig kjent jeg nå=) Men da vet jeg at du er "naboen"..=) Hehe..han er babyen for øyeblikket nå ja, men hvilken hunderase er det du har da? Jeg har en liten tibetansk spaniel, sta som fy=)hehe...men han er nå søt også da... Jeg flytter vel i løpet av sommeren tenker jeg..kommer hjem fra Irland i begynnelsen av juni, så tenkte jeg å jobbe i Bergen i juni/juli om formen tillater det.. etter det tror jeg at jeg skal flytte stumpen sørover=)
Gjest Skrevet 10. april 2007 #19 Skrevet 10. april 2007 aha..er forholdet til barnefaren passe bra da kanskje? siden du vil bo nermere han tenker jeg.. Det er en border collie gutt på 1 år og 5 mnd... Jeg er sykemeldt 100% pga bekkenløysning, så det blir late dager frem til juni..men godt også
susie9 Skrevet 10. april 2007 Forfatter #20 Skrevet 10. april 2007 Ja, vi har et bra forhold vi..han er veldig støttende faktisk, og prøver så godt han kan for at jeg skal ha det bra.. Så han skal jeg ikke klage på for å si det slik..har vært ganske heldig der gitt.. åh..border collier er jo så fine=) uffa, har du bekkenløsning?stakkars deg da.. Jeg har heldigvis ikke merket noe som helst enda, føler jeg i grunn ikke er gravid... hehe..utenom at magen vokser da..så får håpe formen holder seg slik=) Late dager frem til juni er jo ikke å forakte (selv om det selvfølgelig hadde vært bedre å ikke ha bekkenløsning), så vi får håpe på fineværet=)Da er det jo enda bedre å være hjemme=)
Gjest Skrevet 14. april 2007 #22 Skrevet 14. april 2007 oi, har visst glemt å være innom jeg, hehe..travel dag i dag med salg på princess:)) Ja må si du er heldig med barnefaren du ja:) det må jeg si jeg misunner.. Nå for tiden vagger jeg bortover, ser ut som en pingvin, hehehe:p Gjort så langt i helgen du da??
cubra Skrevet 15. april 2007 #23 Skrevet 15. april 2007 Noen som skal på svangerskapskurs hos Amathea neste måned?
susie9 Skrevet 15. april 2007 Forfatter #24 Skrevet 15. april 2007 hehe..ja, leste dette her med salg på Princess...shit at jeg ikke er hjemme og fikk kjøpt noe lurt jeg også! Jaja, det kommer vel flere salg får vi håpe!=) Nei, jeg skal absolutt ikke klage på barnefaren..har vært litt heldig i "uhellet" der gitt.. Men hvordan er det mellom dere to da?Ingen kontakt? Hehe...gleder meg nesten litt til jeg også kan begynne å vagge som en pingvin=)Jeg ser jo høygravide damer uansett hvor jeg snur meg nå og sku ønske jeg også hadde litt mer mage..men det kommer vel=) I helgen har jeg vært på to fester..på fredagen hos noen i klassen min og igår var det husfest hos typen til hun ene jeg bor med=) Så det har blitt mye saft og vann på meg gitt;)hehe.. Neida, har faktisk gått veldig fint...koste meg mye begge dagene.. Folk er nå så koselig og hyggelige....Igår fikk jeg sikkert høre setningen "-har du det bra??" ca 200 ganger...og alle passet på så jeg sku få sitte og var ikke måte på=) Må bare flire litt av hele gjengen...men de synes det var veldig tøft gjort av meg å være med ut selv om ALLE andre drikker.. Men jeg gidder jo ikke akkurat sitte hjemme hver helg heller da, jeg er jo ikke syk;) Har du hatt en fin helg da?=)
Gjest Skrevet 15. april 2007 #25 Skrevet 15. april 2007 Nei vi har ingen kontakt..det vil si han tar ingen kontakt, men vi har innfunnet oss med det!! Magen kommer vet du, hehe..Var på ikea her en dag og skulle ha noen småting, og følte meg nesten litt spesiell med stor mage å greier,men det varte ikke lenge..Uansett hvor jeg så var det gravide jenter, hehe...søøøren tenkte jeg, der gikk den "sepåmeg" følelsen, hehe:D Det blir nok "babyboom" denne sommeren ja!! Flink du er som orker delta på fester som eneste edru, kan være kjipt til tider det der..Men det nytter liksom ikke å sitte alene hver helg heller..hmm.. Jeg har slutta å gå på fester nå, men det er helst fordi jeg er veeldig rastlaus av meg, og klør i fingrene av å se på.Har kutta røyken også, så det blir nesten litt kvalmende å sitte i røykosen for lenge.. Men klager ikke..har hunden som skal ha sine turer( takk gud for det sånn at jeg kommer meg ut, hehe) I dag har vi vert på stranden med noen venninner, og kjøpt is, og sittet i sola, diiiiggbart:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå