Gå til innhold

ELLI KARAMELLI!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du gravid igjen??? GRATTIS! Så kjekt! : )

Gikk jo plutselig "fort" nå da, i forhold til forrige gang...

Nei nå ble jeg glad!

Kansje jeg også er gravid nå da? :D Var jo bare noen uker etter deg forrige gang osgå ; ) Kan jo håpe håpe håpe!!

Jeg har IKM til fredag. Håper på en super påske. Men det skal jeg egentlig ha uansett. Jeg ser litt sånn på det: viss jeg ikke er gravid nå så kan vi kansje få en tidlig 2008 baby. Men jeg har jo egentlig mest lysst til å være med på babyboomet det er i bygda vår i 2007..

Alle er jo gravide for tiden jo! Jeg å vil!

Ellers al bra med deg. Snart 6 mnds bryllupsdag - 6.april ; ) Jeg har datoer printa i hodet mitt..

Lucy84 - 9 pp

La inn dette innlegget for noen dager siden på Bli Gravid. Men det er jo selvfølgelig her jeg må rope på deg nå : )

Jeg fikk besøk av TR i dag så da blir det ingen 2007 baby. Dette er så kjipt alså.... Kan ikke tenke meg hvordan det er å prøve i 2 år og miste 2 ganger. Jeg har ikke prøvd et år en gang enda og "bare" mistet en gang. Synes det er grusomt nok jeg!

MASSE MASSE lykke til. Alle gode ting er tre!! En kamerat som hadde prøvd i flere år sa at når gutten kom så var det akkurat som om det var meningen at de ventet på akkurat han.

Du får ha en fiiiin påske : )

Klem til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...