novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 29. mars 2007 #1 Del Skrevet 29. mars 2007 Skal bytte til Nan 2, junior er 4 mnd. Pleier det å gå greit, bare å bytte tvert eller ha litt tilvenning? Noen som har reagert på byttet? Syns å huske at jeg leste et sted her at man kunne gi annenhver flaske, så jeg tror jeg skal prøve det litt i begynnelsen. Foreløpig gitt en flaske Nan 2, merker ikkeno forskjell men er vel litt tidlig å si. Lurer på om den smaker annerledes, syns han fikk litt rart uttrykk i ansiktet da han fikk flaska - men den gikk ned på høykant *s* Har kjøpt ferdigblanda Nan 1 og 2 i Sverige (tips; mye billigere!!) så tenkte å begynne med det før jeg bruker Nan 2 i pulverform. Innbiller meg at det er lettere fordøyelig av en eller annen grunn.. syns pulvermelka blir mer klumpete på en måte. Ofte det ikke løser seg opp helt, også blir det sånne klumper langs flaskeveggen. Bare jeg som sliter med dette el? Har prøvd det meste, røre med skje, vende flasken forsiktig, riste lett, riste hardt...men det skjer visst uansett i større el mindre grad. Irriterende! Forresten, en liten oppdatering: Har nå brukt kun Dr. Brown-flasker den siste tiden, og det fungerer kjempefint :-) Hurra! Blitt mye bedre mtp luft og magevondt. Kan fremdeles skrike litt iblant, men alt i alt veldig forskjell på gutten! Han er mye blidere og mer med, driver ikke og sutrer nesten konstant slik som før. Veldig deilig. Litt dyre, men eneste jeg angrer på er at jeg ikke hadde hørt no særlig om de og derfor ikke kjøpte de med en gang! Hadde blitt billigere enn alle disse Aventflaskene jeg ikke har bruk for nå. (Si fra hvis noen vil kjøpe, hehe, har små og store og smokker i alle varianter ;-)) ANBEFALES :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8816667-bytte-til-nan-2/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå