Gå til innhold

INNVENDIG UL I UKE 11++...? hva så dere..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en innvendig ul på mandag, da var jeg 11+1... og den lille så vi klart og tydelig.. hoppet opp og ned, og tok hendene sine opp til ansiktet... så h*n fra fra profil også.. veldig aktiv..

Hvor mye så dere på så tidlig stadium på innvendig ul?

Ble så overrasket over å se så mye.. legen målte ikke spiren, fordi hun egentlig skulle måle livmorhalsen.. lurer på om jeg er litt lengere på vei.. eller ser man virkelig så mye så tidlig..?

Takk for svar :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei linda87:)

Jeg var på ul her om dagen og fikk beskjed om at jeg var 11+4. Har forsøkt å last opp bildet jeg har tatt av det bildet vi fikk med oss. Håper jeg fikk det til..hehe. Det er ikke et veldig bra bilde akkurat, den beveget seg jo så mye og gynekologen "knipset" kun for å måle lengden fra hode til rumpe:) Men det kan jo hende du ser litt, da.

Skrevet

nå er flere våkne :D .. dytt!!! hva så dere...?

Skrevet

Heisann

Var på ul i går og er 10+4 på vei. Det var helt fantastisk å se den lille, og jeg så hodet, armer, ben, hjertet som slo. Den beveget seg litt også. Fikk se ansiktet i profil i 4 dimensjonal, samt navlestreng. Selv om bildene ikke var de beste så var det fullt mulig å se et lite menneske. Hun tok det opp på dvd så jeg kunne ta det med hjem. Kjekt å vise det til samboer :)

Hun målte også lengen, tror den var nærmere 4 cm lang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...