Gå til innhold

Har en følelse av at jeg mister...små blør og har vondt i magen


*1+1=2 små*

Anbefalte innlegg

Hvor mye smerte og blod er det, om jeg mister?

 

Blør litt, men vet jo ikke vha som er vanlig og så har jeg vondt i magen.(kan være fordi jeg ble nervøs).

 

Er det INGEN TVIL om at "nå mister jeg" når det skjer?

 

Håper på oppmuntring, men vær ærlige er dere snille!!

 

Hvis jeg mister, da bør jeg ringe til lege?(kanskje dumt spørsmål, men man kan jo tro at kroppen fikser selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

 

så trist å høre.. får håpe det er falsk alarm!

det er jo normalt å kunne små blø litt tidlig i graviditeten, men alle blødninger bør likevel sjekkes av lege.

hvor mye du blør og hvor vondt det gjør tror jeg kommer ann på hvor langt du er på vei, samt at smertene oppleves veldig individuelt.

er du tidlig i graviditeten kan det være som en kraftig mens, og mulig at du kjenner det kommer litt klumper, men kroppen ordner da som regel opp selv. kan være greit å ringe legen så han evt kan sjekke med ul om alt er kommet ut. stor infeksjonsfare om ikke alt kommer, og du vil heller ikke slutte å blø da.

 

selv mistet jeg i uke 11. det var INGEN tvil om hva det var som skjedde. hadde litt brun utflod først og fikk mens smerter i magen som kom og gikk. så ble de sterkere og mer regelmessige,akkuratsom rier. de var til slutt så vonde at det var umulig å ligge eller stå stille.:(

så gikk fostervanet og jeg beg å blø kraftig. blødde kraftig, dro derfor på sykehuset og legene telte på knappene om de skulle gi meg blodoverføring eller ikke. måtte til utskrapning for å stoppe blødningen:(

 

i mitt tilfelle var verken smertene eller blødningen noen tvil om at jeg mistet:( desverre:(.. unner ingen den opplevelsen...

 

er du langt på vei? har du forresten nettopp hatt samleie? det er ganske normalt å blø litt ettter samleie, og ha murring i magen dersom man har hatt orgasme;)

du kan jo ringe legevakta om magesmertene blir verre,eller blødningen blir større.

 

håper virkelig det er falsk alarm, og at spiren din har det bra:)

 

kjempe masse lykke til videre!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du delte opplevelsen din med meg, selv om jeg virkelig ikke unner deg det!!

 

Det var ikke sånne kJEMPE vondt, men du vet jo ikke hva som er riktig heller. Blødde ingenting i natt, men bitte litt i dag tidlig. Skal ringe jordmor og høre hva hun har å si...

 

Hvor lang tid fra du begynte å blø litt, til det eskalerte tok det?

 

Jeg er 8+0 i dag, og ingen samleie som kan ha ført til blødningene heller...da hadde jeg ikke vært så nervøs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen igjen igår,fordi jeg har blödninger (men inne i livmoren).Dette mener de kroppen vil ta ut,og da vil jeg få en blödning (men ingen fare for fosteret).

Ellers så har ejg ligget med kraftige kynnere (slik at jeg kjente det i korsryggen),og trodde at dette skulle den lille aldri klare av.Men joda, den holder seg fortsatt på plass.

Fikk höre at mange gravide var plaget med kynnere,men som oftest går det bra.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk:)

 

Har vært i kontakt med fastlegen min, og ser ut til at jeg får overføring til gynekologen min. Håper bare det går fort.....å gå en hel helg eller mer er lissom litt skummelt. Bryr meg ikke om hva det koster, vil bare vite at hjertet slår og alt er bra jeg....hvis ikke så vet jeg jaffal hva som skjer...og kan på en eller annen måte forberede meg på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet sidst i uke 5-6, da bloedde jeg i en uke, det var lidt mindre blod end vanlig mens og jeg hadde bittelidt mensvondt. Men jeg tror at om man mister senere saa er det ofte mere vondt etc.

 

Haaper virkelig at din lille spire har det godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Uff, håper virkelig ikke det går gale veien for deg!

 

Jeg mista natt til tirsdag. Da hadde jeg gått søndag kveld og hele mandagen med brunt utflod. På kvelden på mandagen hadde jeg litt slimete brun/rød utflod. Hadde ikke vondt i magen.

Våknet ca kl 04.00 på tirsdag morgen med smerter som kom og gikk og litt blødninger. Dro på legevakta og han sa det mest sansynelig var en spontanabort.

På dagen på tirsdagen ble smertene kjempe vonde, og jeg blødde mye.

Fikk time på gyn til ul og der fikk jeg bekrefta at jeg hadde hatt en spontanabort, i uke 6.

 

Det er fryktelig vondt fysisk, men den verste smerten er den psykiske, så håper virkelig ikke du må gå gjennom det.

 

Skal krysse fingrene for deg, og håper alt går fint med deg og den lille spiren som skal vokse seg stoor og sterk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, håper virkelig det går bra med deg og spiren. Krysser fingrene for deg. Du får holde oss oppdatert, er spent på å høre hvordan det går med deg etter du har vært hos lege/gyn.

 

Tvi tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dårlig ut.....enten er den død for lenge siden ellers så er jeg ikke mer enn 4 uker på vei..og det er lite sannsynlig siden jeg har vist i 2 uker at jeg er gravid...så må bare gå rundt og vente på en SA......*sukk*

IKKE det jeg forventet å høre hos gynekolog......lite håp desverre...

 

 

Men min kjære samboer har utrolig lyst til å prøve igjen...men det må jeg tenke litt på. Godt å vite at han vil..

 

Takk for all støtte....desverre var det ikke ment å være denne gangen....gråter og gråter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...