Gå til innhold

Hvordan gikk det med skatten da, damer?:)


Lillypia

Anbefalte innlegg

vi fikk igjen 38000 til sammen..jeg fikk 31 000 og han fikk 7000 igjen..DIGG! men her blir det oppvaskemaskin , komfyr og kjøleskap i samme design.. å sikkert ny vaskemaskin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag kom endelig den etterlengta selvangivelsen:) Sambo fikk igjen 30.000kr og jeg fikk baksmell på 2000kr:)

Gjett om vi er gla idag jah:)))))

 

Men mesteparten av pengene går til felger og senkesett på bilen... Har en litt bilgal sambo;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jisses.. 30 000 til senke sett og felger? skal han ha felger av gull eller?? de har fine spinner hjulkapsler på biltema :P hihi

 

 

Jeg får ikke vite enda!! sååååå frustrerende... mannen min får i oktober siden han er selvstendig næringsdrivende... men vi får se.. spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk nesten 150 millioner i baksmell..haha...er uføretrygdet og har uføreforsikring fra sparebank 1. de har sendt inn feil beløp...hehe...jeg tok det selvsagt ikke seriøst, visste det var en feil. Men ble ganske sjokkert da jeg leste i Dagbladet om en dame som tok det på alvor og ble søvnløs og fortvilet..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min fikk sin først, og fikk igjen 17000, så jeg var virkelig spent på min, tenkte jeg måtte få igjen masse siden jeg hadde tjent mindre fordi jeg var så mye sykmeldt og fordi jeg nå har dobbelt så stort lån...

Får igjen 2000... Selvfølgelig bedre enn baksmell, for all del, men ble nesten litt skuffet fordet jeg.. Hadde trodd jeg skulle få råd til bil og ferie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...