Gå til innhold

Juni: utesko


en fin gutt og et lite + på cb

Anbefalte innlegg

det er så bløtt og sørpete ute. skal jeg ha han ut nå kan jeg ikke lengre bruke "fotposer". tips til sko jeg kan kjøpe?

 

det er jo ikke lange stunda vi er ute i slengen.. men ja! har dere noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor kan du ikke bruke fotposene (lobber)? Martin bruker Gullik-lobber og er aldri våt eller kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er ikke lobber. var på gullull.no som selger gullik prod. og de hadde ikke lobber som jeg kunne se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmh nei de hadde ikke mye av noe der. Kjøpte mine på reflexbutikken, og de har både fra reima og troll også. Er nesten som boblesokker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjarmtroll? så du at æ hadde sendt dæm pm??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var rart..

så bare en tråd der jeg "oppdaget" at vi bor på samme plass! syntes det var litt morsomt! tenkte at du ikke ville svare fordi du vil være "anonym". HEIA vi e åsså fra tromsø! *hehe* ok.. æ lurte på KÆM du va? kanskje vi vet kæm du e??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei æ lurte bare på kæm ud va!! har jo trilla mye i byen.. værtfall før når striken sov masse masse! og man møte jo mange mammaer med vogner!

du e jo like gammel som mæ åsså.

 

 

æ e ikke herifra byen. bodd her bare i 2 år. jobbe på sykehuset.. ja.. blir 27 i år.. bor på fagereng! bodde åp elverhøy inntil nettopp.

 

men hvis du har løst å være "hæmmeli" så e det helt greit!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh hemmeli neida. Bor på Tomasjordneset, men bodde på stakkevollan før og rett over fagereng før det igjen så sikkert sett dæ. E du innbygger på nettby eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja laga faktisk en profil her om dagen. men det ekke bilde eller nå der. byttbil e navnet. skulle bare inn å sjekke ka som skjer der *flau*.

 

så du ser ikke kæm æ e der for å si det sånn!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...