Gå til innhold

Vil bare ønske alle her en riktig GOD PÅSKE:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagene mine har blitt travle, med nye arbeidsoppgaver, hus og hage, 3 + 3 barn som skal følges opp, og masse annet. Har ikke tid og overskudd til å leke her inne så mye nå, men stikker innom når jeg får mulighet på jobb;-) Jobber mye foran pc`en så sjansen byr seg innimellom.

Vil ønske alle en riktig god påske (blir kanskje litt mer tid til dibbing i påsken for egen del;-)

God tur til Karomamma og dere andre som skal reise bort!! Kos dere masse:-)

Lykke til med smått og stort, jobber og gubber, hus & hage og ellers alt dere måtte henge fingrene i:-)

Spis masse god mat, drikk god vin, nyt livet og hverandre, gå lange turer i solskinn og la roen og ferien ta dere:-)

Spis masse påskegodteri, mal noen artige egg, skravl med naboen, dra på grillepølserturer og gjør alt dere føler for - med GOD samvittighet:-)

Snart skal noen av oss på SPA og jeg gleder meg storveis til det:-)

GOD PÅSKE!!!

Skrevet

God påske til deg også, Klatten!! Kos deg masse med Klattismannen og jentene dine og klem litt ekstra på tantebarna dine :)

Og GOD PÅSKE til dere andre også!!

Skrevet

God påske til deg også. Ja, her skal det koses.....både fysisk,mentalt og gatronomisk......

Det skal monteres garageporter ,og mye annet gøy......

Men det beste blir late morninger med "påskemorgen" og en kopp kaffe i pysjen...

Jepp, spa blir greit vet jeg....

Skrevet

God påske til deg og alle dine også! Kos deg med et kjempestort påskeegg!

-Her blir det rolig påske fordelt på nordfjord og sunnmøre.Skulle gjerne lagt inn litt skiturar, men det kjem an på vesla. Blir iallefall litt ut å gå her og der, for vi har fått oss bæremeis, det blir stas!

klem fra vest.

Skrevet

god påske til deg og dine.

her blir det å være hjemme.skal jobbe på en kennel hele påska,så det blir kos.eller,jeg blir vel hjemme da.

skiturer blir det ikke.hvis ikke det plutselig laver ned da....

klem

Skrevet

God påske klatten, til deg og alle de rundt deg. Det blir en rar påske for dere, men jeg ønsker dere alt godt, og vet at dere tar vare på hverandre daglig, og da er det rom for savn og glede og påske om hverandre!

god påske kjære deg!

klem fra

Skrevet

Dersom bare noen av dine ønsker for påsken skjer, blir det en vidunderlig påske!

Vi skal være litt hjemme og litt borte. Litt i hagen og litt inne. Litt med de minste barna, og litt med de eldste.Tenke litt konfirmasjon for den eldste, som er rett rundt hjørnet. Blir klam i hendene bare ved tanken, men det går vel bra...

Dere som skal på SPA får det kjempebra!!!

God påske!

Skrevet

God påske til deg og dine, Attpåklatten!

Urtetefamilien skal være hjemme i urtetehuset sitt og kose seg i påsken. Forhåpentligvis får vi ok vær - da skal vi UT, på fjellet og i fjæra og på verandaen og i hagen og hos venner og hos familie...

Blir været dårlig, skal vi kose oss allikevel - både ute og inne.

Ferie skal bli deilig, både for liten og stor!!!!

Hei & hå som jeg gleder meg!

Skrevet

Go`påske til deg òg Klatten og alle dere andre!

Skal jobbe en dag, men barnehagen har fri tirsdag over påske så da blir det en uke på oss alle allikevel.

Vi tar en tur til fjell ett par dager bare sånn at vi får prøvd skismøringa fra i fjor. Deretter blir det kjapt hjemmom før hyttesesongen starter opp på vårt eget lille paradis (eller byggeprosjekt som Trollfar sier)

Håper været holder seg slik at vi kan være ute fra morgen til kvelds. Drikke varm saft til lunsjen i solhellinga, kaste flyndre med småstein i fjæra og bare ha så god tid at vi kan steke pannekaker til middag!

Skrevet

Jeg slenger meg på denne. Vi skal for første gang på lenge være i Oslo i påsken. Synes det er deilig at vi ikke skal pakke bilen og kjøre til Ålesund. Bypåske er godt med bare veier, tid til å være sammen, innvie grillen for sesongen, tradisjonelle turer på Teknisk museum, posse støv av syklene, komme oss ut i skogen og lukte på våren, spise påskeegg, se påskemorgen.

Og så jobbe litt da... Jeg skal jobbe mandag og tirsdag og har i tillegg vakt hele uka. Håper ungdommene skikker seg noenlunde slik at det ikke blir ringing hele døgnet.

God påske til alle!

Skrevet

Ja. Riktig god påske til deg klatten og alle andre:-))

Skrevet

GOD PÅSKE til deg, sambis, barn, tantebarn, besteforeldre og onkel. Om du snakker med naboen kan du jo hilse.... (kusina;))

Kos dere masse. Vi får besøk av venninde fra Norge og gleder vårs til det. Den brunøyde prinsessa har bestilt brunost og mammaen har bestilt god, norsk påskemarsipan, (kolibriegg, pølser med gul marsipan og frø på etc...).

Jeg skal jo da ikke på SPA, men for meg er en uke i Norge nesten enda bedre.....hi hi hi.

Stor påskeKOZ

Skrevet

Yummie, her tygges det iherdig karameller akkurat nå:-) Fikk akutt behov for noe søtt gitt;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...