Leontine Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Hodepine, kvalm, svimmel, varm, sover ikke, humørsvingninger, vondt i magen... har nesten alle birvirkninger som står beskrevet til Pergo. Fikk dem med en gang jeg begynte på kuren. Det som er så rart, er at de har fortsatt å være til nå, nesten to uker etterpå. Har EL i dag, og lurer på om det er bivirkninger, eller om kroppen spiller meg et puss (
*Babylengsel* Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Jeg har gått på pergotime mange ganger før.Det som var mest plagsomt for meg var hodepine.Ble også en del varm og sov litt dårlig. Men etterhvert som jeg gikk på flere kurer,ble det mindre bivirkninger.Kanskje kroppen ble mer vant til pergoen.... I en periode måtte jeg være litt i forkant med smertestillende,paracet.Da slapp jeg å få det så intenst. Mine plager kom som regel noen dager etter at jeg startet kuren,men du har sikkert vært mer "følsom" for pergotime. Tar du 2 tbl daglig? Jeg gikk som regel på dobbel og 7 dager. Håper du har det litt bedre nå og at dere rakk å ha kos på EL dagen:-) Lykke til og god bedring*
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 Første kur for 2pp siden merket jeg kun stikkingen på den ene siden av magen rundt EL. Tok siste tablett i dag på kur nr 2 (dobbel denne også), har hatt kraftig hodepine nå i et par dager, så det skyldes kanskje Pergo'en. Det er ikke måte på hva en må igjennom for å få en etterlengtet spire God bedring og håper Pergo gir suksess!!!!!
Leontine Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2007 Hadde et sikkelig smerteanfall i natt. Har aldri hatt så vondt i magen før!! Mannen min holdt på å kjøre meg på legevakten, men etter fire paracet roet det seg heldigvis. Snakket med gyn, og han mente siden jeg hadde EL i går, er det mest sannsynlig overstimulering i eggstokkene. Så nå krysser vi alt av fingre og tær, og håper på det beste )
Gjest Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 Jeg har alltid hørt at: man IKKE skal lese bivirkninger på tabletter man skal gå på. Da er det psykisk at du blir dårlig Jeg går på Pergo, jeg har ingen plager. men jeg har heller ikke lest bivirkningene... Men seff.. Det er noen som blir dårlige, men det er som regel de som har lest bivirkningene
74skytte Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 Første gangen jeg gikk på pergo var jeg mye svimmel og uvel, og hadde stikkninger i sida. Ikke vondt, men ubehagelig. De to neste kurene hadde jeg bare stikkningene, mens denne gangen har jeg ikke merket noen ting. Bare at noe skjer i magen min. Det er veldig individuelt, og etter min erfaring, så avtar bivirkningene etter flere kurer. Men det er bare å holde ut, hvis det kan føre til en liten spire.
PetraAmanda Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 Jeg får vanvittig hodepine av pergo! Begynner noen timer etter jeg tar første tablett i kuren og holder seg i ca 1-2 uker, men blir svakere etter dag 5. ironisk nok hadde jeg kronisk hodepine i 10 uker før jul. Starta med fyseoterapi rett etter jul, det hjalp og livet ble mye lettere!! (er sykt slitsomt å ha vondt i hodet hele hele tiden over lang tid!!!!) Men så kom gyn med disse pergoene da:) Og nå er hodepinen tilbake så det holder. Min fordel er jo at jeg er ganske vant til å ha vondt i hodet. Men jeg holder nå ut hodepinen hvis det kan føre til en liten spire:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå