Gå til innhold

Noen med bivirkninger fra Pergo???? Er såååå dårlig!!!

Anbefalte innlegg

Hodepine, kvalm, svimmel, varm, sover ikke, humørsvingninger, vondt i magen... har nesten alle birvirkninger som står beskrevet til Pergo. Fikk dem med en gang jeg begynte på kuren. Det som er så rart, er at de har fortsatt å være til nå, nesten to uker etterpå. Har EL i dag, og lurer på om det er bivirkninger, eller om kroppen spiller meg et puss :o(

Fortsetter under...

Hei!!

Gikk på pergo kur for litt over en uke siden.Dobbel å vell å merke!Merka det ganske så med en gang jeg også,ble kvalm,irritabel,trøtt osv,men så gikk det over noen dager etter end kur.Bra var det!!

Nå venter jeg bare på at det skal bli onsdag,skal å ta min første blodprøve.Gruer meg sååå...Livredd sprøyter!!Fysj a meg...Hehe...

Prøvd lenge??11 april har vi prøvd et år vi da...

Klemmer<3

Vi har prøvd siden nov 2005. Har en sønn fra før, mistet to ganger i fjor vår. Gyn mener jeg har for dårlig eggløsning, og at de egg som blir befruktet ikke klarer å utvikle seg. Derfor pergo. Er så dårlig for tida, og lurer på om det er pergoen som gjør det. Synes det er rart ettersom jeg tok siste tabl for en uke siden...

Skal ta prøver på lørdag om en uke. Spent på å se om progesteronnivået er steget siden sist ;o)

Har snakket med gyn i dag, og han mener det bør gå over nå som jeg har hatt EL. Var våken i hele natt med sterke smerter i magen, og han mener jeg har overstimulering i eggstokkene. Får bare håpe det er positivt i forhold til å bli gravid!!!!

Vet jo at pergo ikke er noen mirakelkur,men er spent på hvor mye det hjelper på å bli gravid??Mange som har prøvd lenge selv om di har gått på pergo...

Har nesten det samme som pcso jeg,men ikke helt det samme...Ikke like alvorlig kan man si!Har bare veldiiig treg eggløsning..Åsså tar det litt lang tid for egga slippes,men gyn sa at det kunne ligne på pcos men at det ikke var det!!!

Glad for det da... =))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...