Gå til innhold

HJELP: blødning etter sex...


Lotte&Babyspiren

Anbefalte innlegg

ble litt redd nå nylig da jeg begynte å blø etter samleie...litt murriner i magen...friskt blod...ingen rifter eller noe slikt. flere som har opplevd detter og i så fall kan det være normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt at det ikke er unormalt å blø litt etter sex. Har noe med at blodkarene har lettere for å sprekke. Jeg har også litt murringer etter sex, men jeg tror bare det er musklaturen. Å ha sex skal jo i seg selv være helt ufarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

litt små blødninger etter samleie kan være helt normalt. livmora er veldig blodfylt når man er gravid, og blodårene i livmorhalsen er skjøre og kan lett sprekke... noe som fører til småblødninger.

 

blødning kan også være at du bør gå til legen å få sjekket det ut nærmere. i allefall hvis murringene fortsetter, eller blir sterkere.

 

jeg hadde en yderst liten blødning etter samleie engang. ingen murring.gikk en uke el to så kom det en litt større blødning.. med påfølgende murring som ble til skikkelige magesmerter..dagen etter mista jeg:(

men kan som sagt like greit være en normalblødnign..sier det ikke for å skremme deg:)

 

lykke til videre med graviditeten og din lille spire..

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei blødningene gikk over, det var ikke mye og jeg tror det var fra skjeden. Ingen murringer eller noe som helst. Dette gikk bra tror jeg, men jeg vil IKKE ha sex før etter 12 uker nå. Jeg klarer ikke å miste en gang til:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig med blødning etter sex, jeg har det så og si hver gang og her er alt bra! Livmoren er inntakt og babyen tar ikke noe skade av dette. Er 22+4, altså bare på besøk her inne. Husk at sex ikke er farlig da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det sant?? å så beroliget jeg ble nå, blødde ikke så mye i går altså, men fikk litt sjokk for det var jo rødt og når man er gravid så r jo det første man tror er å nei nå mister jeg...men er ganske okei idag, bortsett fra bekymringene mine. VIL IKKE OG SKAL IKKE MISTE SPIREN VÅR! men alt kommer nok til å gå så bra så...(bekymret)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt blødning er helt naturlig. Bare ta det med ro du Maria82, selv om jeg skjønner din bekymring.

Vi skal holde på spirene alle her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...