Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Har noen erfaringer med at City bag til City cross blir for smal/kort til barnet? Har veldig lyst på denne løsningen, men er redd for at barnet vokser for fort utav bagen...Vet noen om størrelsen i denne bagen i forhold til andre vogner? Har noen ellers noen erfaringer med City Cross og City bag? Må¨snart bestille om vi skal ha den...
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 Den er 75 cm lang innvendig, så den er vel stor nok, men ikke så stor som en bagvogn. Jeg har enda ikke erfaring av Citybagen, men har bestilt den. Førrige gang hadde jeg en større bag, men det var ikke nødvendig. dette pga at gutten min gikk over til sittdelen når vinteren kom og det trengtes ikke noen saueskinnsposer. Nå får jeg i månedsskiftet mai/juni og derfor vet jeg at jeg ikke har behov for varme vinterdyner i bagen. (føler meg derfor trygg på at det holder med Citykorgens størrelse for meg) Men Jeg ser at du har termin i slutten av August? og da bruker du sikkert bagen frem til Januar /februar en gang? Det er jo mulig at bagen da blir litt liten på slutten hvis du skal prøve å få plass med vinterposer ol. Med tanke på termindatoen din, hadde jeg nok vurdert en Edge eller smart duo med bag istedenfor?
Økologisk_knekkebrød Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 Det er ikke så kjempestor forskjell på størrelsene.. Citybag: 75x33x19 Edge Duo Combi: 79x33x20 Smart Duo Combi: 79x33x20 Sport Combi 84x31x17 Alle målene er innvendig i bagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå